Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین بعد از کشته شدن جورج فلوید در آمریکا موج جدیدی علیه نژاد پرستی در دنیا شکل گرفته است و  برخی از افراد مشهور  هم تجربه های خود در این زمینه را بازگو می‌کنند.

یکی از این افراد اکاترینا دوروژکو همسر سفیدپوست لوییز آدریانو ستاره سابق شاختار دونتسک و  و میلان ایتالیاست که این روزها در پالمیراس برزیل بازی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدل روسی در اینستاگرام خود از  روزهای سخت بعد از ازدواج حود با بازیکن برزیلی گفته است: «می خواهم به موضوعی بپردازم که شاید شنیدن آن در شرایط فعلی، دردناک به نظر برسد. از والدین خود بابت نحوه تربیت من تشکر می کنم. هرگز به خاطر تفاوت ها از افراد دیگر دوری نمی کنم. از نظر من، همه مثل یکدیگر هستند و پایان مشابهی در انتظار ماست. وقتی با آدریانو ازدواج کردم، می ترسیدم خانواده او، من را نپذیرند چون روس هستم. وقتی که تازه به برزیل سفر کرده بودم، مردم در خیابان فریاد می زدند: “نگاه کنید، آن زن روس درحال آمدن است!” هر روز پیام هایی به دستم می رسید که در آن، تهدید به مرگ می شدم یا برای خانواده من آرزوی مرگ می کردند. می گفتند که من را پیدا می کنند و از بین می برند.»

کد خبر 518958 برچسب‌ها کالچو برزیل

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کالچو برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • مروری بر ستاره‌های روی پیراهن تیم‌های ایتالیایی؛ اینتر ششمین ستاره طلایی را شکار کرد
  • کری جنجالی ستاره اینتر: سرور میلانیم! (عکس)
  • اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رسمی؛ اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید
  • اینتر، دربی و اسکودتو را با هم برد/ ستاره دوم برای نراتزوری
  • اوسمار: فقط به خاطر پرسپولیس به ایران آمدم
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • ستاره استقلال و تقدیم گل به همسر (عکس)
  • طلاقی که هزینه سنگینی برای بازیکن سرشناس داشت؛ آپارتمان، ویلا و ماشین گران‌قیمت برای همسر سابق!