Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار رشت با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های عمرانی شهرستان نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است، افزود: بهره گیری از ظرفیت و پیگیری نمایندگان شهرستان در این مسیر بسیار کارگشا خواهد بود.

میرشمس مومنی‌زاده در جلسه کارگروه پیگیری پروژه‌های عمرانی شهرستان رشت با بیان اینکه استان گیلان دارای ظاهری غنی و باطنی فقیر در برخورداری از شاخص‌ها است، اظهار کرد: علی‌رغم تلاش کلیه دستگاه‌های اجرایی در دوران پس از انقلاب، گیلان هنوز به جایگاه واقعی خویش در این خصوص نرسیده و این موضوع تلاش و جدیت بیشتر تمامی مسئولین امر را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مومنی زاده استفاده از ظرفیت‌های ملی نمایندگان مجلس در ارتباط با تامین نیازمندی‌های مردم و رفع مشکلات آنان را بسیار تاثیرگذار دانست و افزود: همچنین در پیشبرد طرح‌های ملی، نمایندگان مجلس می‌توانند در خصوص تامین منابع و رفع مشکلات مالی و اعتباری که دستگاه‌های زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بسیار کارگشا باشند.

فرماندار رشت با بیان اینکه فلسفه وجودی همه ما خدمت به مردم است، گفت: در این مسیر باید از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود به درستی بهره بگیریم و در راستای خدمت به مردم و انجام وظایف همراهی و همکاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه تعریض راه اصلی خمام به خشکبیجار و لشت نشاء، گفت: این مسیر از جمله مسیرهای پرتصادف شهرستان بود که خوشبختانه با پیگیری‌های صورت پذیرفته و تخصیص اعتبار، هم اکنون به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شهرستان در حال اجرایی شدن است.

مومنی‌زاده اجرای پروژه راه سنگر به سیاهکل، رشت به جیرده، امام زاده‌هاشم به آقا سیدشریف و کمربندی شهر سنگر را از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان در حوزه راه دانست و تاکید کرد: با توجه به محدودیت اعتبارات شهرستانی و استانی، اجرایی شدن این پروژه‌ها در گرو تامین و تخصیص اعتبارات ملی و پیگیری نمایندگان محترم در این راستا است.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم اجرای پروژه پل زیبا کنار، گفت: در شرایط کنونی پل زیبا کنار مشکلات زیادی را برای مردم و مسافران ایجاد کرده است که امیدواریم با مشارکت منطقه آزاد و فرمانداری در اسرع وقت شاهد اجرایی شدن این پروژه باشیم.

وی بهره‌برداری اصولی از معادن شن و ماسه را از دیگر دغدغه های مهم شهرستان عنوان کرد و افزود: در استفاده از مصالح باید دستگاه‌های اجرایی و روستاهایی که در نزدیکی معادن قرار دارند در اولویت قرار بگیرند.

مومنی‌زاده با اشاره به غرق شدن چهار نفر از افراد بومی در رودخانه سپیدرود طی چند هفته اخیر، تصریح کرد: در این خصوص باید اقدامات پیشگیرانه‌ای چون فنس کشی و نصب تابلوهای هشداردهنده، صورت پذیرفته و بخشداران و دهیاران نیز به عنوان مدیران محلی از هیچ کوششی در این خصوص دریغ نکنند.

وی ادامه داد: علاوه‌بر اینکه حفظ جان مردم و شهروندان بسیار حائز اهمیت است، هر گونه اهمال در پیشگیری از وقوع حوادثی این چنینی به هیچ وجه پذیرفتنی نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پروژه عمراني مومنی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز کردستان ،در این نشست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام عمرانی را ا از دغدغه‌های اصلی دانست و بر یک اقدام تحولی در این زمینه تاکید کرد.
کیومرث حبیبی می‌گوید: شهرستان سقز در بیشتر شاخص‌ها نیازمند توجه ویژه است و ارتقای این شاخص‌ها نیازمند مشارکت مردم و مسئولان است.
در ادامه فرماندار سقز نیز گفت: یکی از مطالبات تسریع در اتمام هتل ورزش، اتمام سالن ورزشی شهر صاحب، شروع به کار سالن ورزشی مرحوم فریار امینی پور و ساخت ۱۴ زمین چمن مصنوعی در روستا‌ها است.
جعفرتوان در حوزه مشکلات آب شرب روستایی هم خواستار تسریع در اتمام مجتمع کوچه طلا، فعال نمودن مجتمع‌های باغلوجه و خورخوره و واگذاری اختیار روستا‌های واقع شده در مجتمع اوباتو به شهرستان سقز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز