Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه امکانات مورد نیاز پتروشیمی ابن سینا فراهم شده است،  گفت: به سرمایه‌گذار پتروشیمی ابن سینا یادآور شدیم اگر عملیات اجرایی را آغاز نکند سرمایه گذار جدیدی را انتخاب می‌کنیم.

ظاهر پورمجاهد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پتروشیمی ابن سینا زمان زیادی برده است، اظهار کرد: مدیریت استان به شدت و با تلاش مضاعفی به دنبال تعیین تکلیف پتروشیمی ابن سیناست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران پتروشیمی ابن سینا در بحث میزان مصرف آب بحث دارند، افزود: سرمایه‌گذاران پتروشیمی ابن سینا می‌خواهند کل سهمیه آب را دریافت کنند که بخش عمده‌ای از آب این پتروشیمی تأمین شده و قرار است با توجه به شرایط و منابع آب استان با یک برنامه زمان بندی تخصیص داده شود.

پورمجاهد در ادامه با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه نیز ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اعلام کرد: این پتروشیمی در نیمه نخست امسال به صورت آزمایشی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان درباره پروژه عصر طلایی هگمتانه نیز یادآور شد: فاز یک این پروژه  درحال انجام است و صاحبان سرمایه  اعلام کردند در نیمه نخست سال افتتاح خواهد شد.

پورمجاهد با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از پروژه عصر طلایی هگمتانه تعیین تکلیف شده است، بیان کرد: فاز دوم پروژه عصر طلایی هگمتانه با شهرداری مشکلاتی داشتند که البته تاحدودی حل و فصل شده و در حال اخذ پروانه های ساختمانی هستند.

وی درباره پروژه پرشین یاقوت نیز خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذار جدید این پروژه را خریداری کرده و تصمیماتی در جلسات استانداری گرفته شده که بخشی به تملک، سیستم بانکی و سرمایه‌گذار مرتبط است که میراث فرهنگی به دنبال اجرای مفاد مصوبات جلسه است.

پورمجاهد با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه پرشین یاقوت گفت: پروژه پرشین یاقوت پروژه پیچیده‌ای است که سرمایه‌گذاران آن چندین بار عوض شده است. در حال حاضر در حال فعالیت هستند اما تا زمانی که همکاری مشترکی بین سرمایه گذاران و دستگاه‌های ایجاد نشود نمی‌توان زمان اتمام این پروژه را اعلام کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پتروشيمي پروژه پتروشیمی ابن سینا سرمایه گذاران سرمایه گذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر

ایسنا/زنجان شهردار ابهر از آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در این شهر خبر داد.

رضا حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به در نظر گرفتن پروژه‌های مختلف عمرانی برای سال‌جاری، عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی شهر ابهر براساس بودجه و برنامه‌ای که توسط شورای اسلامی و شهرداری تدوین شده انجام می‌شود.

وی با اشاره به آغاز عملیات ورودی شهر ابهر با خاک‌برداری پی ورودی این شهر، ادامه داد: برای این پروژه که انجام آن یکی از مطالبات شهروندان بود در فاز اول دو نیم میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

شهردار ابهر توضیح داد: همزمان با آغاز این پروژه، شروع پروژه‌هایی از قبیل جدول‌گذاری پیور و سایر پروژه‌های عمرانی را در سطح شهر شاهد خواهیم بود.

حیدری با توضیح اینکه همه تلاش ما بر این است که پروژه‌های عمرانی در کمترین زمان، با کمترین هزینه و بهترین کیفیت انجام شود، متذکر شد: این پروژه‌ها در جهت بهبود و آسایش شهروندان و حل مشکل ترافیکی شهر انجام می‌شود.

وی با توضیح اینکه بازگشایی معابر در داخل ابهر نیز آغاز شده است، تصریح کرد: امیدواریم حاصل این پروژه‌ها شهری آباد پرطروات و با نشاط برای مردم باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • ضرورت یکپارچگی پتروشیمی‌ها دراجرای راهبرد جهش تولید بامشارکت مردم
  • ابتکار رومانی در راستای اقتصاد پایدار سبز
  • معطلی ۱۷ ساله پروژه گردشگری سرعین و نارضایتی مردم
  • آغاز به کار پروژه‌های عمرانی در ابهر
  • روش سرمایه‌گذاری غیر مستقیم در بازار سرمایه ایران برای کدام گروه از سهامداران مناسب است؟
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است
  • دریافت کمک نقدی خودروساز معروف برقی از سرمایه گذار عمده اش از عربستان!
  • پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو