Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته شهردار منطقه ۱۱ در آستانه پایان عملیات اجرایی ساختپیاده راه شهریار در پهنه فرهنگ و هنر رودکی از شهروندان ساکن در اطراف خیابان استاد شهریار که در مدت اجرای پروژه با صبوری مدیریت شهری را همراهی کرده اند؛ تقدیر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان به همراه جمعی از معاونین و مدیران منطقه ضمن بازدید از پیاده راه شهریار با حضور درب منازل شهروندان و اهدای لوح تقدیر و گفتگو با آنان از ساکنین محدوده و کسبه محل تقدیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به تکمیل عملیات احداث پیاده راه شهریار در پهنه رودکی از اتمام کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز ۱۵۰۰ متر مربعی در خیابان مقابل تالار وحدت و تالار رودکی خبر داد.
نصراله آبادیان در تشریح اقداماتی که در پیاده راه شهریار انجام شده؛ گفت: عملیات عمرانی این پیاده راه که پاییز گذشته از سوی سازمان زیبا سازی شهر تهران با همکاری شهرداری منطقه ۱۱ آغاز شده بود به پایان رسیده و اداره فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت انواع درختچه و گل و گیاه در فضای سبز پیاده راه شهریار به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع کرده است.
او در ادامه افزود: هم اکنون نصب المان‌های این خیابان در دست اجراست که به زودی پایان می‌یابد و با بهره برداری از این پروژه شاهد بهره مندی اهالی فرهنگ و هنر از پیاده راه شهریار و تبدیل آن به پاتوق فرهنگی پایتخت در پهنه رودکی به عنوان بزرگترین پروژه فرهنگی شهر تهران خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پهنه رودکی زیباسازی شهرداری منطقه 11 گل و گیاه پیاده راه شهریار منطقه ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود

شهردار کرمانشاه گفت : بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه ، حد فاصل سی متری اول و دوم ( نوبهار ) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک , توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

نادر نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کرمانشاه اظهار کرد: در تمام شهرهای دنیا و بسیاری از شهرهای کشور خودمان و خصوصاً کلان شهرها مناطقی تحت عنوان پیاده راه یا مرکزی تحت عنوان تجمع شهری یا به اصطلاح شهرسازی، پلازای شهری در نظر گرفته شده است که محل تردد و خرید و فعالیت‌هایی است که مردم در سطح شهر نیاز دارند که تاکنون در شهر کرمانشاه پیاده راه احداث نشده است.

وی گفت: در نشست امروز شورای ترافیک شهر کرمانشاه موضوع ایجاد پیاده راه پیشنهاد و مورد بررسی واقع شد.

شهردار کرمانشاه گفت: بنابر پیشنهاد ارائه شده به شورای ترافیک شهر کرمانشاه، حد فاصل سی متری اول و دوم (نوبهار) به عنوان پیاده راه پیشنهاد شد که مقرر شد مطالعات مرتبط در خصوص بحث هدایت ترافیک, توقف خودروها و مسائل فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

وی گفت: پس از انجام مطالعات دقیق سپس پیاده راه به صورت آزمایشی اجرا شود که امیدواریم مورد استقبال همشهریان قرار بگیرد.

نوروزی گفت: اگر این طرح پیاده راه با موفقیت انجام شود یک نقطه قابل استفاده برای همشهریان در حوزه خرید، فعالیت‌های فرهنگی و تجاری در شهر کرمانشاه خواهد شد که فکر می‌کنم مورد استقبال همشهریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 745285

دیگر خبرها

  • تبدیل بلوار نوبهار شهر کرمانشاه به پیاده راه
  • اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی برای احداث فضای سبز بیشه خزایی
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • معابر پرتردد کرمانشاه ساماندهی می‌شود
  • خداحافظی با پیاده‌رو‌های خاکی در منطقه پردیسان قم
  • توزیع ۱۰۰ هزار تن آسفالت در پهنه غرب و شمال‌غرب تبریز
  • شهردار مشهد از عملیات سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه می‌شود
  • خیابان نوبهار پیاده‌راه میشود
  • اجرای پروژه‌های شهری جدید در شمال تهران از اردیبهشت