Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@01:16:47 GMT

مشاهده نتایج برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۴۴۴

مشاهده نتایج برندگان قرعه کشی خودروهای سایپا

در طرح فروش گروه خودروسازی سایپا در مجموع یک میلیون و ۸۰ هزار نفر شرکت کرده‌اند که طبق اعلام قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش کمتر از هشت درصد ریزش داشتند.   ۹۲۲ هزار و ۲۷۷ نفر کل متقاضی حقیقی راستی آزمایی شده هستند که ۱۰ هزار خودرو قابل عرضه این گروه میان آن‌ها قرعه‌کشی خواهد شد؛ بنابراین هر خودرو به طور تقریبی میان ۹۹ نفر قرعه‌کشی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق اعلام ۱۰ درصد هم ظرفیت رزرو در نظر گرفته است که در صورت عدم واریز مبلغ منتخبان قرعه‌کشی، جایگزین خواهند شد.   لیست اسامی برندگان محصولات سایپا را از اینجا مشاهده کنید تیبا پرطرفدارترین در طرح فروش فوق‌العاده در این طرح ۳۰۷ هزار و ۲۹ متقاضی برای خودروی تیبا ثبت نام کرده در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲ هزار دستگاه بوده و رزرو نیز ۲۰۰ دستگاه معادل ۱۰ درصد ظرفیت است.

تیبا ۲ نیز با ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ تقاضا در رتبه دوم قرار دارد در حالی که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو ۲۵۰۰ دستگاه و رزرو آن نیز ۲۵۰ دستگاه خواهد بود.

ساینا نیز تقاضایی معادل ۲۱۵ هزار و ۵۹۵ دستگاه داشته که ظرفیت پیش بینی شده ۱۹۰۰ دستگاه خواهد بود و ۱۰ درصد این رقم معادل ۱۹۰ دستگاه نیز به صورت رزرو پیش بینی شده است.

وانت ۱۵۱با ۶۳هزار و ۷۱۸ تقاضا در رتبه چهارم تقاضا‌های طرح فروش فوق العاده قرار دارد که ظرفیت پیش بینی شده برای این خودرو هزار دستگاه و ظرفیت رزرو ۱۰۰ دستگاه بوده است.

نیسان دوگانه سوز آپشنال با ۵۹ هزار و ۹۸۷ دستگاه و ظرفیت ۱۶۰۰ دستگاه، پیکاپ ریچ با ۳۷ هزار و ۷۳ دستگاه و ظرفیت ۱۲۰ دستگاه و نیسان دیزل نیز با ۱۱ هزار و ۹۳۳ تقاضا و ظرفیت ۸۸۰ دستگاه در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند که از این تعداد خودرو نیز ۱۰ درصد به صورت رزرو پیش بینی شده است.

بر این اساس در مجموع یک‌میلیون و ۷۶ هزار و ۵۹۳ درخواست به ثبت رسید که با ۷.۸ درصد ریزش ۸۴ هزار و ۳۱۶ نفر فاقد شرایط شناخته شده که در نهایت ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ تقاضا به تایید رسید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فروش فوق العاده سایپا قرعه کشی سایپا ظرفیت پیش بینی شده قرعه کشی ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!

به گزارش تابناک، جماران نوشت: برندگان رشته‌های دوومیدانی المپیک 2024 در پاریس با تصمیم اتحادیه جهانی این رشته 50 هزار دلار جایزه نقدی دریافت خواهند کرد.

دیوید لاپارتینت، رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری در واکنش به پرداخت جایزه نقدی به برندگان رشته دوومیدانی در المپیک پاریس گفت: تصمیم برای پرداخت جایزه به برندگان مسابقات دوومیدانی در المپیک 2024 مغایر با روح المپیک است. روح المپیک به اشتراک گذاشتن درآمد و جذب ورزشکاران بیشتر برای رقابت در سراسر جهان است. نه تنها تمام پول را در بهترین‌ها سرمایه‌گذاری کنید، بلکه آن را بین بقیه تقسیم کنید. اگر ما پول را روی بهترین ورزشکاران متمرکز کنیم، فرصت‌ها برای ورزشکاران باقی‌مانده در سراسر جهان از بین خواهد رفت.

بازی‌های المپیک 2024 پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • محافظه کاران در انتخابات کرواسی اکثریت مطلق را از دست دادند
  • طلا دوباره از جا برخاست
  • میکا ریچاردز و پیش بینی کاملا اشتباه از برندگان مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا! / فیلم
  • طلای جهانی دوباره از جا برخاست
  • جایزه نقدی المپیک زیر سوال رفت!
  • مخالفت با پرداخت جایزه نقدی به برندگان المپیک
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • خودرو برقی ایستاد، نفت برگشت!
  • بهره برداری از اولین جایگاه شارژ خودروهای برقی کشور و ۴۰ دستگاه اتوبوس