Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: مرد ۲۹ ساله‌ای که برای انجام تعمیرات ساختمانی، به پشت بام مغازه‌اش رفته بود به علت بی احتیاطی از بلندی سقوط کرده و جان خود را ازدست داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد معظمی گودرزی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط از پشت بام یک مغازه غذاخوری در منطقه حصارک کرج، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شد، مرد ۲۹ ساله ای که برای انجام تعمیرات ساختمانی به پشت بام مغازه رفته بود به علت بی احتیاطی از روی پشت بام سقوط کرده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است.

سرهنگ گودرزی افزود: در این خصوص پرونده ای تشکیل و جسد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد.

واژگونی خودرو سمند با یک کشته و ۲ زخمی

در پی واژگونی خودرو سمند در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ راننده آن فوت و دو سرنشین آن به شدت مصدوم شدند.

سرهنگ سید مجید فیض جعفری معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سمند در روستای برغان شهرستان ساوجبلاغ بلافاصله ماموران کلانتری بخش چندار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد راننده ۳۰ ساله خودرو سمند به دلیل نامعلومی کنترل خودرو را از دست داده و پس از خارج شدن از جاده دچار واژگونی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با حضور عوامل امدادی در محل حادثه مشخص شد، متاسفانه راننده ۳۰ ساله خودرو فوت و دو سرنشین آن که به شدت مصدوم شده بودند به بیمارستان منتقل شدند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.

بازدید از ۲۴۵ واحد صنفی در کرج

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از بازدید محسوس و نامحسوس ماموران اداره اماکن این پلیس از ۲۴۵ واحد صنفی و پلمب ۱۱واحد صنفی متخلف طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ نورمحمد فتحی زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای طرح های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با اصناف متخلف، ماموران اداره اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی، از ۲۴۵ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس طی روز گذشته بازدید کردند .

وی بیان کرد: در این بازدید ها تعداد ۱۱ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن مجوز و پروانه کسب و عدم رعایت مقررات و قوانین صنفی، پلمب و برای ۴۱ واحد صنفی نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

این مقام انتظامی افزود : واحدهای صنفی چایخانه ها و باغ تالارها نیز در این مدت به صورت ویژه مورد بازدید ماموران اداره اماکن قرار گرفت و با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی شد.

سرهنگ فتحی زاده، ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس با تاکید بر این که این گونه طرح ها و برخورد با واحدهای صنفی متخلف استمرار داشته، از عموم مردم خواست : در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز توسط افراد متخلف موارد را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع تا اقدامات قانونی با متخلفان صورت پذیرد .

کودک ۳ ساله قربانی سقوط پژو ۴۰۵ به دره‌ای در ارتفاعات البرز

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ از سقوط خودرو پژو ۴۰۵ به داخل دره ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز و جان باختن کودک سه ساله خبر داد.

سرهنگ علی سلیمانی در تشریح این خبر گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سقوط یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به داخل دره ای در روستای برغان در ارتفاعات البرز در محدوده شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری بخش چندار، ماموران پلیس راه و عوامل امدادی در صحنه حادثه حاضر شدند.

وی افزود: طی بررسی های اولیه کارشناسان پلیس راه، علت سقوط خودرو نقص فنی و عدم کنترل خودرو از سوی راننده اعلام شد که بر اثر این سقوط، یک کودک سه ساله جان باخت و دو سر نشین دیگر این خودرو نیز به شدت مصدوم شدند که برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی خطاب به راننده ها گفت: قبل از سفر نسبت به کنترل و سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و در هنگام رانندگی توجه بیشتری به مسیر حرکت کرده و با  سرعت مطمئن رانندگی کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

سارقان پست های اداره برق در کرج دستگیر شدند

با تلاش کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، سارقان پست های اداره برق با ۳۰ فقره سرقت در شهر کرج دستگیر شدند.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از پست های اداره برق در حوزه کلانتری ۱۲ چمران و دستگیری دو سارق توسط ماموران این کلانتری و ارجاع این پرونده به پلیس، بررسی موضوع در دستورکار پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که سارقان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، افزود: کارآگاهان پس از جمع آوری مدارک و ارائه آن ها به متهمان چاره ای جز اعتراف را برای متهمان باقی نگذاشتند و آنها با صراحت به ۳۰ فقره سرقت پست های اداره برق در مناطق مختلف شهر کرج اقرار کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک مالخر اموال مسروقه در این رابطه اظهار داشت: ارزش اموالی که توسط اعضای این باند به سرقت رفته بود، بنا به اعلام کارشناسان دو میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: پلیس برای ایجاد امنیت روانی شهروندان به صورت شبانه روزی در حال انجام وظیفه است.

کشف میلیاردی موتور سیکلت قاچاق در ساوجبلاغ

فرمانده انتظامی شهرستان  ساوجبلاغ از کشف دو موتور سیکلت قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال خبر داد .

سرهنگ علی سلیمانی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد دو دستگاه موتور سیکلت قاچاق و فاقد مجوز توسط افرادی در محور کردان – برغان، توقیف موتور سیکلت ها در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ، افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از اعزام به محور مورد نظر و شناسایی موتورهای یادشده به تعقیقب و مراقبت آن ها پرداخته و در نهایت در یک فرصت مناسب هر دو موتور سیکلت های توقیف کردند.

این مقام انتظامی با بیان این که ارزش موتور سیکلت های کشف شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: اموال مکشوفه به سازمان جمع آوری اموال تملیکی تحویل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی البرز فرمانده انتظامی شهرستان مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ پست های اداره برق شهرستان ساوجبلاغ مقام انتظامی اعلام این خبر روستای برغان ماموران اداره موتور سیکلت استان البرز خبر گفت صنفی متخلف خودرو سمند پلیس آگاهی واحد صنفی محل حادثه سیکلت ها پشت بام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید چغازردی شهرستان میناب حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی میناب –بندرعباس به یک دستگاه خودرو پرادو مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: در استعلام از سامانه راهور مشخص شد، شماره موتور و شماره پلاک جعلی و دستکوب بوده و خودرو قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان ارزش خودرو قاچاق کشف شده را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

سردار جاویدان گفت:در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای محتویات خودرو در حین سرقت
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • دستگیری سارق خودرو با شلیک پلیس شاهین‌شهر
  • از کشف موتورسیکلت تا توقیف دام‌های قاچاق در فارس
  • دستگیری سارقان سیم و کابل برق در اشکذر
  • دستگیری سارق مغازه با همکاری پلیس یزد و کاشان
  • دستگیری سارق محتویات درون خودرو در کهگیلویه
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو میلیاردی قاچاق در هرمزگان