Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از مشهد،حجت الاسلام حسین مهدوی دامغانی، در این خصوص افزود: با توجه به بازگشایی آرامستان‌ها، از زائران اهل قبور درخواست می‌شود برای افزایش ایمنی و پیشگیری از انتقال و شیوع ویروس کرونا تا رسیدن به وضعیت مطلوب نکات بهداشتی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی بر آن تاکید شده است را در مراجعه به آرامستان ها رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد : زائران اهل قبور در زمان حضور در آرامستان‌های شهرداری مشهد باید فاصله گذاری بین افراد را که حداقل یک متر است را رعایت کرده و از برقراری تماس با سطوح ،تجهیزات، دستگیره درها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله ها و.. سایر موارد خودداری کنند.

 مهدوی دامغانی، با بیان اینکه استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش برای کلیه افراد مراجعه کننده به آرامستان ها الزامی است، اظهارکرد: در کنار این موارد به زائران اهل قبور توصیه می‌شود تا در آرامستان‌ها از کتب ادعیه و قرآن شخصی استفاده کرده و مدت زمان حضور در آرامستان ها را به حداقل برسانند.

مدیر عامل سازمان فردوس‌های شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین از زائران اهل قبور تقاضا می‌شود تا از پهن کردن فرش و تجمع در آرامستان‌ها خودداری کرده و چارچوب برگزاری مراسم در فضای باز نیز، متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه به زائران اهل قبورتوصیه می‌شود برای حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از بطری‌های آب آشامیدنی بسته بندی شده استفاده کنند، گفت: توزیع نذورات به ویژه مواد غذایی نظیر خرما ، حلوا و.. در آرمستان های شهرداری مشهد ممنوع بوده و از این کار جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: شهروندان محترم باید به این موضوع  توجه داشته باشند که در صورت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی، احتمال بازگشت مجدد محدودیت ها برای زیارت اهل قبور وجود دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهرداری قرآن مشهد ویروس بهشت رضا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا

به گزارش خبرگزاری  صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ بخشدار بخش برزک گفت: این بسته‌ها شامل مسواک و خمیر دندان، ماسک و لوازم بهداشتی است که یک شرکت تولیدی تهیه و بین دانش آموزان توزیع کرده است.


نادعلی هدف از توزیع این بسته‌های بهداشتی را ارتقاء و توسعه سطح سلامت جسمی و بهداشتی دانش آموزان پسر ودختر مدارس به‌منظور پیشگیری از بروز بیماری‌های خاص دوران بلوغ، و افزایش سطح انگیزشی دانش آموزان به حفظ سلامت وتوجه به رعایت مراقبت‌های بهداشتی و درمانی بیان کرد.


ویدوجا روستایی در نزدیکی شهر برزک و در ۵۵ کیلومتری غرب کاشان است.

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • همراه داشتن ۱۴ قلم دارو در عربستان برای زائران حج ممنوع است
  • همراه داشتن این دارو‌ها در عربستان ممنوع است
  • همراه‌ داشتن کدام داروها در عمره و حج ممنوع است؟
  • همراه داشتن کدام داروها در عربستان ممنوع است؟
  • هشدار به زائران حج عمره | این ۱۴ قلم دارو در عربستان ممنوع است
  • تأثیر زیارت قبور ائمه اطهار(ع) در بخشش گناهان
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است