Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@10:23:09 GMT

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد + جزئیات

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۸۷۴

نتایج قرعه کشی سایپا اعلام شد + جزئیات

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعاتی قبل مراسم قرعه کشی سایپا مربوط به طرح فروش فوق‌العاده ۱۰ هزار خودرو با حضور نهاد‌های نظارتی و رسانه‌ها در شرکت سایپا انجام شد.

با پایان مراسم قرعه‌کشی سایپا و تأیید نهایی توسط ناظران، از طریق ارسال پیامک نتیجه به برندگان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: قرعه کشی سایپا/ شانس متقاضیان سایپا، هر ۹۹ نفر یک خودرو/ عرضه سه محصول برای اولین بار + جدول

در ثبت نام اخیر برای طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا، یک میلیون و ۷۰ هزار نفر شرکت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محصولات سایپا شامل تیبا، تیبا ۲، ساینا، وانت ریچ، وانت زامیاد دوگانه سوز، وانت سایپا ۱۵۱ و وانت زامیاد دیزل است.

 

برندگان قرعه کشی سایپا و جزئیات سهمیه هر خودرو کد پیگیری برندگان سایپا

مخاطبان می‌توانند پس از انتخاب فهرست خودروی مورد نظر و دانلود آن، با استفاده از میانبر ctrl+F کد رهگیری خود را جستجو کنند.

جزئیات تعداد محصولات ارائه شده در طرح فروش فوق‌العاده ۱۰ هزار خودرو سایپا و تعداد متقاضیان را به تفکیک هر محصول در ادامه می‌توانید مشاهده کنید:

متقاضیان خرید خودرو تیبا ۲

تعداد متقاضی خرید تیبا ۲ ۲۹۶ هزار و ۹۴۲ نفر ظرفیت تیبا ۲ ۲ هزار و ۵۰۰ دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۱۱۹متقاضی تعداد رزرو ۲۵۰ نفر

متقاضیان خرید تیبا 

تعداد متقاضی خرید تیبا  ۳۰۷ هزار نفر  ظرفیت تیبا ۲ ۲ هزار دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۱۵۴ متقاضی تعداد رزرو ۲۰۰ نفر

متقاضیان خرید ساینا

تعداد متقاضی خرید ساینا ۲۱۵ هزار نفر  ظرفیت ساینا یک هزار و ۹۰۰ دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۱۱۳ متقاضی تعداد رزرو ۱۹۰ نفر

متقاضیان خرید وانت ریچ

تعداد متقاضی خرید پیکاپ ریچ ۳۷ هزار نفر  ظرفیت وانت ۱۵۱ ۱۲۰ دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۲۸۰ متقاضی تعداد رزرو ۱۲ نفر

متقاضیان خرید وانت زامیاد دوگانه سوز

تعداد متقاضی خرید نیسان دوگانه سوز ۵۹ هزار نفر  ظرفیت وانت ۱۵۱ یک هزار و ۶۰۰ دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۳۴ متقاضی تعداد رزرو ۱۶۰ نفر

متقاضیان خرید وانت سایپا ۱۵۱ 

تعداد متقاضی خرید وانت ۱۵۱ ۶۳ هزار و ۷۰۰ نفر  ظرفیت وانت ۱۵۱ یک هزار دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۶۴ متقاضی تعداد رزرو ۱۰۰ نفر

متقاضیان خرید وانت زامیاد دیزل

تعداد متقاضی خرید نیسان دیزل ۱۱ هزار و ۹۳۳ نفر  ظرفیت وانت ۱۵۱ یک هزار و ۶۰۰ دستگاه نسبت سفارش به ظرفیت ۱۲ متقاضی تعداد رزرو ۸۸ نفر

 

منبع: الف

کلیدواژه: تعداد متقاضی خرید قرعه کشی سایپا وانت زامیاد هزار نفر یک هزار تیبا ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدام ارزشمند کالا برگ الکترونیک برای تأمین معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه طرح ارزشمندی است، ابراز داشت: این طرح اگر چه مزیت‌های خوبی دارد اما در برخی قوانین آن یک بازنگری نیز نیاز دارد.

وی ضمن بیان اینکه شرط دو برابر خرید برای استفاده کالا برگ می‌بایست تجدید نظر شود، افزود: انتظار می‌رود برای بهبود این طرح در قسمت‌هایی که چالش وجود دارد، موانع رفع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها دیگر موردی که می‌تواند به جهش تولید کمک کند، افزود: برای رسیدن به این مهم می‌بایست رفع مشکلات تعاونی‌ها در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق دارد، ابراز داشت: هیأت دولت می‌تواند در این حوزه سرمایه گذاری و با افزایش ظرفیت تولید برق، کمبودها در حوزه تولید و تحقق شعار سال را جبران کند.

مطیعی ضمن بیان اینکه همچنان ضعف‌هایی نیز در بخش‌های بهداشت و درمان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سمنان پر تردد بوده و نیازمند به درمان و دارو است لذا رفع این کمبودها باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی افزود: توسعه تخت‌های بیمارستانی برای استان سمنان دیگر خواسته مهمی که انتظار می‌رود دولت سیزدهم تحقق آن را در اولویت این سفر قرار دهد.

کد خبر 6082093

دیگر خبرها

  • خودروی تیبا با ۱۰ سرنشین واژگون شد/مصدومیت ۵ نفر
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • ظرفیت سازی برای خرید بیش یک میلون تُن گندم در آذربایجان غربی
  • قیمت محصولات سایپا پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳؛ محصول جدید سایپا در بازار چقدر ارزش دارد؟
  • بررسی درخواست تعداد ۲۴۱۳ متقاضیان مشاغل سخت و زیان آور
  • معرفی بهترین برند‌های پاوربانک
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • پنج درس که باید از اولین حراج سکه مرکز مبادله در سال ۱۴۰۳ یاد گرفت
  • مهمترین نکات خرید دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی