Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@01:38:14 GMT

قدرت سپاه به مردمی بودن این نهاد انقلابی است

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۹۸۴

قدرت سپاه به مردمی بودن این نهاد انقلابی است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: قدرت سپاه بر مردمی بودن آن است و سپاه با انقلاب به وجود آمده و با انقلاب رشد کرده و بالنده شده است و باید در مقابل تمام کسانی که در مقابل انقلاب ایستاده‌اند بایستد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس اظهار داشت: سپاه باید در مقابل تمام کسانی که در مقابل انقلاب و رهبری ایستاده‌اند بایستد و برای حفظ انقلاب تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: قدرت سپاه بر مردمی بودن آن است و سپاه با انقلاب به وجود آمده و با انقلاب رشد کرده و بالنده شده است.

فرمانده سابق بسیج سپاه ناحیه طبس نیز در این مراسم گفت: بسیج شهرستان طبس در حوزه‌ها و شرایط مختلف خدمت رسانی و اقدامات زیادی را انجام داده است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه: حمله موشکی ‌بخشی از قدرت سپاه بود / آمریکایی‌ها نتوانستند هیچ غلطی ‌کنندآیت‌الله علوی گرگانی: قدرت سپاه همچون پتک بر سر دشمنان استسمنان| بصیرت دینی و‌ معنویت انقلابی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت سپاه است

سرهنگ فرحبخش‌ثانی افزود: اقدامات خوبی در حوزه‌های ساخت و ساز و پزشکی انجام شده و در حوادث و بلایای طبیعی از جمله زلزله و سیل و همچنین مقابله با  بیماری منحوس کرونا  و اعزام گروه‌های جهادی  بسیج همیشه در خط مقدم بوده است.

وی با اشاره به فعالیت جبهه مقاومت طبس عنوان کرد: یک دسته به عنوان مدافعان حرم اعزام شده و گردان‌های مختلفی از جمله امام علی، بیت المقدس تشکیل شده است و در راستای برگزاری یادواره‌های شهدا، کنگره شهدا و حلقه صالحین برنامه‌های مختلفی برگزار شده است.

امام جمعه شهر طبس نیز اظهار داشت: انقلاب یعنی دگرگونی و امام با انقلاب اسلامی چنان دگرگونی ایجاد کرد که  ریشه نظامی 2500 ساله را برچید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی افزود: امام با تاسیس سپاه و تقویت آن نقش مهمی در حفظ انقلاب به راه انداخت.

وی بیان کرد: در زمینه رزمایش مواسات علاوه بر خدمت رسانی در زمینه تولید ماسک و دستکش و ضد عفونی 9 هزار بسته معیشتی با همت و تلاش سپاه توزیع شده است.

در این مراسم سرهنگ رمضانعلی فرحبخش فرمانده بسیج سپاه ناحیه طبس پس از 4 سال خدمت ارزشمند در شهرستان، تکریم شد و جای خود را به سرهنگ دوم خبازی داد.

انتهای پیام/ 252/ ع

R41348/P1494/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قدرت سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، سردار نعمت‌الله باقری، امشب، در آیین تکریم و معارفۀ استاندار لرستان، گفت: براساس ظرفیت‌های موجود آن‌گونه که باید اقداماتی در این استان انجام نشده‌ است.

او اضافه کرد: بسیج سازندگی سپاه لرستان در حوزه اشتغال‌زایی ۳۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۱ و در سال گذشته ۳۵۰ میلیارد تومان در قالب تبصره ۱۶ و ۱۸ پرداخت کرده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در حوزه آب‌رسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در دست اقدام است، عنوان کرد: ۷۰درصد از این میزان عملیاتی شده‌است و  ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در مرحله دوم آب‌رسانی امضا شده‌است.

باقری یادآور شد: ۱۸میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد منعقد شده‌است و بیش‌از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه امضا شده‌است و امیدواریم به سرانجام برسد.

او تأکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست‌نخورده باقی مانده‌است، اما به‌اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده‌است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ظرفیت‌های دولت برای استفاده از استعدادهای موجود در این استان باید پای‌کار بیاید، بیان کرد: زیویار تلاش خود را در لرستان به‌کار گرفت و با سپاه همکاری قابل‌تقدیری داشت.

باقری گفت: تعامل و همکاری بین اعضای شورای تأمین، نماینده ولی‌فقیه و دستگاه قضایی در هر استانی مهم است که در لرستان این تعامل به‌خوبی آشکار بود.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره کرد و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، قدرت پوشالی داشت و به فرمان مقام معظم رهبری به‌دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبود و ندای لبیک یا ایران، لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • دیدار مدیرکل انتقال خون یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان 
  • وظیفه محوری سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی است
  • دهقانی: زیست‌بوم دانش‌بنیان حامی سپاه درمسیر پیشرفت و اقتدار
  • سپاه پاسداران دژ مستحکم ملت ایران در مقابل بیگانگان است
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد