Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@06:01:07 GMT

قاچاق گریبان «بُهت» مهتاب کرامتی را هم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۶۰۰۵

قاچاق گریبان «بُهت» مهتاب کرامتی را هم گرفت

به گزارش افکارنیوز،

پدیده اکران آنلاین در سینماهای کشور شاید تا چهار ماه پیش پدیده ای نوظهور و بحث برانگیز محسوب می‌شد اما با تعطیلی طولانی مدت سینماها ورق برای این مدیوم از اکران برگشته و هم اکنون بسیاری از آثار سینمایی در چرخه اکران آنلاین قرار گرفته اند. 

اخبار فرهنگ و هنر - مشکل عمده اکران آنلاین طی چهار ماه گذشته قاچاق راحت و بدون مشکل این آثار در شبکه های ماهواره ای است، اتفاقی که داد کارگردانانی همچون عباس رافعی، سیروس الوند و سایر کارگردانان اکران کننده آثار در چرخه اکران آنلاین را در آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این روزها شبکه های ماهواره ای به راحتی نسخه های مختلفی از فیلم های اکران آنلاین را در دسترس مخاطبان گذاشته اند، اتفاقی که بدون شک نابودی و شکست پدیده اکران آنلاین را در پی خواهد داشت. 

حال با وجود تمام این مشکلات فیلم سینمایی « بهت » ساخته عباس رافعی به عنوان دهمین فیلم چرخه اکران آنلاین وارد سینما شده است، فیلمی که متاسفانه بسیار زود نسخه قاچاقش در فضای مجازی به انتشار رسید تا شاید در گام های بعدی کارگردانان و تهیه کنندگان با احتیاط بیشتری وارد چرخه اکران آنلاین شوند. 

فیلم سینمایی «بهت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه کنندگی محمد نشاط است. داستان این فیلم درباره زوجی است که از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

فیلم بهت به کارگردانی عباس رافعی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم مهتاب کرامتی ، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری به هنرمندی پرداخته‌اند.

هم‌اکنون «بهت» در ۸۵ دقیقه و با قیمت بلیط ۱۵ هزار تومان در اختیار کاربران سامانه‌های VOD قرار گرفته است. نکته عجیب قاچاق همزمان آن در کانال‌های تلگرامی است که حتی هم‌اکنون می‌توان آن را بارگیری کرد. البته تلاش های فراوانی برای جلوگیری از نسخه قاچاق فیلم ها در داخل کشور صورت گرفته اما هنوز راه مشخصی برای مبارزه با این مشکل در خارج از مرزها وجود ندارد. 

حال باید دید انتشار نسخه قاچاق آثار سینمایی در چرخه اکران آنلاین تا چه حد بر توان کارگردانان و تهیه کنندگان بر ادامه این چرخه تاثیر می گذارد، آیا سینما به زودی شاهد ارائه یازدهمین فیلم اکران آنلاین خواهد بود یا این چرخه در همین جای کار متوقف می شود. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: اکران آنلاین بهت فیلم سینمایی مهتاب کرامتی بهت سینمای ایران مهتاب کرامتى اکران آنلاین چرخه اکران آنلاین عباس رافعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟

مقداری از آب دریاچه در هر صورت به داخل زمین نفوذ می‌کند؛ با این حال ما اغلب متوجه آن نمی‌شویم، زیرا آبی که از دست می‌رود به سرعت با منابع دیگر نظیر باران پر می‌شود. ناطقان: هرچند دریاچه‌ها نقش بزرگی در اکوسیستم طبیعت بازی می‌کنند، با این حال ممکن است برای بسیاری این سوال پیش بیاید که چرا آب آن‌ها به داخل زمین فرو نمی‌رود و تمام نمی‌شود؟

به گزارش خبرآنلاین، برای جواب به این سوال ابتدا باید اشاره کنیم که مقداری از آب دریاچه در هر صورت به داخل زمین نفوذ می‌کند. با این حال ما اغلب متوجه آن نمی‌شویم، زیرا آبی که از دست می‌رود به سرعت با منابع دیگر نظیر باران پر می‌شود.

این در شرایطی است که میزان آب جذب شده در بسیاری موارد خیلی زیاد نیست. دلیل را می‌توان با یک مثال نشان داد: تصور کنید که شخصی تکه‌ای تخته سنگ را در دست گرفته و شما مقداری آب روی آن می‌ریزید. همانطور که خواهید دید، آب قادر به عبور از سنگ نیست و در نتیجه نمی‌تواند به کف دست شخص نفوذ کند.

این همان وضعیت بستر دریاچه‌های کف‌سنگی است. اگر جنس کف دریاچه صخره‌ای باشد، آب زیادی نمی‌تواند از آن عبور کند و روانه سفره‌های زیرزمینی بشود. حتی در مواردی که میان سنگ‌های بستر دریاچه شکاف وجود دارد، رسوبات زیادی مانند ماسه، سیلت و خاک رس به مرور انباشته می‌شوند که به پر کردن آن فضا‌ها کمک می‌کنند.

دکتر جوآن وو، استاد هیدرولوژی در دانشگاه ایالتی واشنگتن، در این باره می‌گوید: «در طی یک زمان طولانی، بستر حوضچه خود تکامل می‌یابد و تغییر می‌کند. مواد به مرور زمان ته‌نشین می‌شوند و ذرات کوچک یا رسوبات، منافذ بزرگ را پر می‌کنند.»

با این حال، آب می‌تواند از راه‌های دیگری نیز نظیر تبخیر خارج شود. دکتر وو اضافه می‌کند: «در نهایت فرار آب از سطح دریاچه و نشت از ناحیه کف حوضچه می‌تواند باعث شود دریاچه خشک شود. ولی به لطف پدیده بیوژئوشیمیایی مفیدی که به عنوان ‘چرخه آبی’ شناخته می‌شود، هر میزان آبی که در اثر تبخیر از بین می‌رود به لحاظ نظری باید با بارش دوباره جبران شود.»


نحوه کارکرد چرخه آبی

در جریان چرخه آبی که نقطه آغاز و پایانی ندارد، آب از حالت مایع به بخار یا به یخ تبدیل می‌شود و دوباره به حالت اولیه بازمی‌گردد. این چرخه میلیارد‌ها سال است که در زمین در حال کار است.

این فرآیند باعث می‌شود مقدار آب بر روی سطح کره ما در نهایت تقریبا ثابت باقی بماند، اما شکل آن تحت تاثیر تحولات اقلیمی یا فعالیت‌های انسانی عوض شود و برای مثال از آب شیرین به آب شور، بخار آب در جو و یا یخ تبدیل شود.

یافته‌های یک مطالعه که در ماه مه سال گذشته منتشر شد نشان داده است که بیش از نیمی از دریاچه‌های بزرگ جهان (شامل دریاچه‌های طبیعی و مصنوعی) در حال خشک شدن هستند.

به گفته محققان، ۵۶ درصد از این نابودی دریاچه‌ها به دلیل فعالیت‌های انسان نظیر مصرف بی‌رویه منابع آبی و همین‌طور تغییرات اقلیمی از جمله گرم شدن هوا است که باعث افزایش مقدار آب از دست رفته در اثر تبخیر می‌شود؛ بنابراین هرچند ممکن است دریاچه‌ها با تبخیر یا نشت آب به زمین تخلیه نشوند، اما حدود ۲ میلیارد نفری که در سراسر جهان در نزدیکی دریاچه‌ها زندگی می‌کنند تهدید بزرگتری را برای موجودیت آن‌ها ایجاد می‌کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • احتمال ارائه نسخه تازه‌ای از مست عشق برای اکران
  • چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟
  • نیازمند بیانیه‌ای از سوی ستاد صیانت برای قاچاق فیلم‌ها هستیم
  • بلاتکلیفی همچنان گریبان گیر نماینده قم در فوتسال
  • به سینمای تازه‌ای نیاز داریم / باید امنیت پلتفرم ها بیشتر شود