Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@01:48:02 GMT

14 پلیس در اعتراضات ضدنژادپرستی در انگلیس مجروح شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۶۱۱۳

14 پلیس در اعتراضات ضدنژادپرستی در انگلیس مجروح شدند

اعتراضات ضدنژادپرستی انگلیس که روز گذشته در پایتخت این کشور به راه افتاده بود، موجب زخمی شدن 14 مأمور پلیس در این شهر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، بر اساس گفته رئیس ‌پلیس شهر لندن، پایتخت انگلیس، 14 مأمور پلیس در جریان اعتراضات ضدنژادپرستی روز گذشته در مرکز لندن زخمی شدند. 

به نوشته وبگاه «گالف تودی»، «کرسیدا دیک»، رئیس‌ پلیس شهر لندن، امروز عنوان کرد زخمی شدن این مأموران پلیس در جریان اعتراضات ضدنژادپرستی غافلگیر‌کننده و غیر‌قابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

روز گذشته شنبه، هزاران‌ نفر از مردم شهر لندن در مرکز این شهر تجمع کردند تا خشم خود را علیه بی‌رحمی‌های پلیس شهر مینیاپولیس به دلیل قتل «جورج فلوید» ابراز کنند. 

این وبگاه خبری نوشت، بعد از اعتراضات صلح‌آمیز و عظیم در لندن، تعداد معدودی از معترضان با مأموران پلیس این شهر در انگلیس درگیر شدند که در پی آن 14 نفر از آنان زخمی شدند. 

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: آمریکا انگلیس جورج فلوید تظاهرات اعتراضات ضدنژادپرستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد

ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس امروز سه شنبه تایید کرد که لندن تا سال ۲۰۳۰ هزینه‌های دفاعی خود را به ۲.۵ درصد از تولید ناخالص داخلی (GDP) این کشور افزایش خواهد داد.

سوناک در یک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو، خاطرنشان کرد که تغییرات از امروز آغاز می‌شود و بودجه هزینه‌ها "به طور پیوسته هر سال افزایش می‌یابد. " 

وی تصریح کرد: "طی شش سال آینده، ما ۷۵ میلیارد پوند اضافی برای دفاع خود سرمایه گذاری خواهیم کرد و به طور کامل، بدون افزایش وام یا بدهی، تامین خواهد شد. "

این طرح، انگلیس را به "بزرگترین قدرت دفاعی اروپا و دومین قدرت دفاعی در ناتو" تبدیل خواهد کرد. این طرح در حال حاضر بر تقویت دفاع لندن و تغییر مدل تدارکات این کشور، نوآوری‌ها و حمایت بلندمدت از اوکراین متمرکز است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • تصاویر عجیب از یورتمه اسب‌های زخمی در خیابان‌های لندن!
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • (ویدئو) اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • سوناک افزایش هزینه‌های دفاعی را تایید کرد
  • آتش سوزی مرگبار در انگلیس
  • بهانه حامیان اسرائیل برای فشار بر طرفداران فلسطین در لندن