Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یک بار دیگر آزمایش کرونا را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از نخستین تست کرونا از اعضای تیم فوتبال صنعت نفت ، مشخص شد که سه نفر از آنها مبتلا به ویروس هستند و به همین دلیل به قرنطینه رفتند تا تمرینات آبادانی‌ها برای حضور در لیگ برتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دو روز قبل اعلام شد در تست‌گیری جدید از صنعت نفتی‌ها، ۷ نفر از اعضای این تیم مبتلا یا مشکوک به کرونا هستند که این اتفاق موجب شد تا با تصمیم بهنام سراج، تمرینات آبادانی‌ها تا اطلاع ثانوی تعطیل شود.

باشگاه صنعت نفت آبادان برای اطلاع از وضعیت سلامتی تمام اعضای تیمش، روز شنبه مجددا تست‌گیری دقیق کرونا را از اعضای تیمش انجام داد تا مشخص شود نفرات مبتلا شده به ویروس بهبود یافته‌‌اند یا قطعا به این بیماری دچار شده‌اند.

طی ۴۸ ساعت آینده جواب آزمایش کرونا از اعضای صنعت نفت می‌آید و در صورتی که بیماران این تیم بهبود یافته یا تعداد مبتلایان به ویروس کمتر شده باشند، تمرینات آبادانی‌ها مجددا از سر گرفته می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تست کرونا اعضای تیم فوتبال صنعت نفت تست کرونا تیم فوتبال صنعت نفت محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو اعضای تیم صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم ملی فوتبال جوانان بانوان برابر ترکمنستان امروز از ساعت ۱۳:۳۰ در شهر دوشنبه برگزار می شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ترکیب ایران را به شرح زیر اعلام کرد:

فاطمه صالحی-فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاچاریان-فاطمه رضایی-تانیا جهانشاهی-مائده بی رنگ-سمیه اسماعیلی - مریم دینی -زهرا خانلرزاده

به گزارش مهر، تیم‌ فوتبال جوانان بانوان ایران روز گذشته در جام کافا برابر ازبکستان به برتری رسید.

مائده بی رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی گل های ایران را در این بازی به ثمر رساندند.

کد خبر 6085229

دیگر خبرها

  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • اعلام ترکیب ملی پوشان ایران برابر ترکمنستان
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • ماجراجویی بنفش پوشان فوتبال ایران تمامی ندارد!