Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در واکنش به انتشار برخی اخبار مبنی بر اجرای رزرو پیش از ورود به محدوده طرح ترافیک گفت: بسته ترافیکی پایتخت با توجه به شرایط کرونایی تهران تهیه و به تصویب شورای ترافیک رسید و باید به این نکته تاکید کنم که در بسته مصوب سقف ورود به محدوده طرح ترافیک (۱۰۳ هزار خودرو در روز) برداشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اجتماعی- رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران افزود: ما در بسته ترافیکی پایتخت برای اقشار خاص مانند رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و پرستاران تردد‌های رایگان قرار دادیم که اگر می‌خواستیم سقف مجاز ورود به محدوده طرح ترافیک را در نظر بگیریم با مشکل مواجه می‌شدیم.

علیخانی ادامه داد: به عنوان مثال در صورت قرار دادن سقف مجاز تردد در محدوده طرح ترافیک (۱۰۳ هزار خودرو در روز) تنها خودرو‌های تاکسی‌های اینترنتی برای تکمیل سقف ظرفیت تردد کافی بودند و ما دیگر نمی‌توانستیم برای اقشار خاص دیگر تخفیف در نظر بگیریم.

او ادامه داد: انتشار برخی اخبار مبنی بر اجرای طرح رزرو پیش از ورود به محدوده طرح ترافیک از سوی برخی از رسانه‌ها کم اطلاعی آن‌ها از اطلاعات بسته ترافیکی است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: طرح ترافیک شورای شهر شهرداری تهران طرح ترافیک طرح ترافیک تهران ورود به محدوده طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد

 سرهنگ فیروز کشیر  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین بدلیل لغزنده بودن معابر به دلیل بارش نزولات آسمانی در سطح پایتخت بودیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک ‌است. 

سرهنگ کشیر بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است . 

سرهنگ کشیر گفت: معابر شهر تهران با توجه به بارش‌ها و نزولات آسمانی لغزنده است و می‌طلبد رانندگان در این شرایط فاصله طولی را با خودروی جلویی رعایت کرده و از سرعت و سبقت جدا خودداری نمایند. 

وی از رانندگان خواست به جهت لغزنده بودن معابر از سرعت و سبقت در این شرایط جدا خودداری نمایند. همچنین رانندگان از پر بودن باک بنزین مطمئن و سیستم‌های خودرویی مانند بخاری و برف پاک کن را بررسی نمایند. همچنین تردد موتورسیکلت‌ها در شرایط بارانی و لغزنده بودن معابر ممنوع است و موتورسیکلت سواران نباید در این لحظات در معابر تردد نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • فدرر به نادال؛ در لیورکاپ می‌بینمت!
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج-چالوس
  • هشدار محدودیت تردد در محور کرج چالوس
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • ترافیک صبحگاهی در کدام معابر سنگین بود؟
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد