Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران ادامه دارد و هنوز تعیین تکلیف نشده است. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی توضیحاتی درباره وضعیت اعتبارنامه سه تن از منتخبان مجلس ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخواست یک تشکل دانشجویی درباره اعتبارنامه تاجگردوناعتراض 9 منتخب دوره یازدهم مجلس به اعتبارنامه تاجگردون

متن یادداشت قاضی‌زاده‌هاشمی به شرح زیر است:

"اعتبارنامه منتخبان مردم فریدن و همچنین صومعه‌سرا در شعب مربوطه تأیید شد. بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون، منتخب گچساران ادامه دارد و هنوز تعیین تکلیف نشده است".

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مجلس غلامرضا تاجگرودن سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به تعیین تکلیف شهرک دام سبک غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال، گفت: این شهرک به مساحت ۴۰ هکتار با ظرفیت بیش از ۲۰ هزار رأس دام احداث می‌شود. - اخبار استانها -

دلشاد جهانبخشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به احداث شهرک دامپروری غرب شهرکرد اظهار داشت: نشست تعیین تکلیف شهرک دامپروری منطقه غرب شهرکرد با حضور مسئولان مربوطه و حضور بیش از 150 نفر از متقاضیان منطقه سه‌گانه غرب شهرکرد در مسجد اعظم اشکفتک برگزار شد.

وی با بیان اینکه این نشست در جهت رفع ابهامات و شروع زیرساخت‌ها و شرایط اهلیت سنجی و مراحل فراخوان شهرک دامپروری دام سبک تشکیل شد، ادامه داد: شهرک دام غرب شهرکرد به مساحت 40 هکتار به تعداد حدود 180 واحد با ظرفیت بیش از 20 هزار رأس دام احداث می‌شود. در این نشست مقرر شد هیئت امناء مربوطه پیگیری‌های لازم را در جهت سرعت عمل  استعلامات تکمیلی در ماه‌های آتی به عمل آورد.

مدیر شرکت شهرک‌های کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: شهرک مذکور بعد از 18 سال در دولت سیزدهم در تداوم توسعه 43 شهرک دامپروری در استان  به سرانجام خواهد رسید.

جهانبخشی به مزایای احداث شهرک دامپروری در غرب شهرکرد اشاره کرد و گفت: علاوه بر تجمیع دام‌های پراکنده از محل سکونت مردم و کاهش اعتراضات مردمی در خصوص مشکلات بهداشتی و زیست محیطی، زمینه اشتغال بیش از 700 نفر در راستای شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» با تشکیل تعاونی‌ها در بخش شهرک دامپروری در نیمه‌ اول سال تحقق می‌یابد.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • هویت رژیم جعلی صهیونیست به جهان نشان داده شده است
  • معاون رییس جمهور: دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح ،خلع سلاح شده است
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • ببینید| تاجگردون: هیچکس حاضر نیست لایحه عفاف و حجاب را گردن بگیرد /کسی از دولت نمی‌پرسد این چه لایحه‌ای بود!
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • نایب رئیس مجلس: برخورد تند در لایحه حجاب با افرادی است که تعمدا هنجارشکنی کنند/ کسانی که حجاب غیرکاملی دارند، داغ و درفش نمی‌شوند
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • تمجید نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان از عملیات وعده صادق