Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور مجاهد گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان همدان در حوزه تامین آب بخش کشاورزی نیازمند کار دقیق و کارشناسی هستیم .

‍  به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر ، «مظاهر پورمجاهد‍»  امروز یکشنبه ۱۸ خرداد ماه در جلسه‌ شورای حفاظت از منابع آب شهرستان ملایر گفت:  همفکری و همراهی مدیران برای پیشبرد اهداف سند توسعه‌ی استان بسیار با اهمیت است و شهرستان ملایر اه مدیریت مهندس ولدی در این زمینه به خوبی عمل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان  افزود: انتخاب فرماندار ویژه شهرستان ملایر به عنوان فرماندار برتر در حوزه‌ی اقتصادی وزارت کشور، نشان از پیشرفت اقتصادی در شهرستان ملایر  است.

 وی تصریح کرد: آب یه موضوع ملی است و باید به موضوع آب، خاک، زمین و محیط زیست و منابع طبیعی نگاه عمیق‌تری داشت و با فهم علمی بیشتری قدم برداشت.

 

وی با بیان اینکه استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در مسیر توسعه و خدمت به مردم در اولویت است. گفت:  در دولت تدبیر و امید و در ابتدای کار با تشکیل شورای عالی آب ۱۳ برنامه مختلف که بخشی از آنها به نام برنامه‌های تعادل بخشی نام گرفت اجرا شد، که یک نمونه آن در قالب شورای حفاظت آب در استان‌ها و شهرستان‌ها عملیاتی شده است.


 پور  مجاهد با بیان اینکه زیرساخت لازم جهت سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی دامپروری در سطح استان فراهم گردیده  گفت:  باید برای تامین آب این مجموعه‌ها کار کارشناسی صورت پذیرد؛ در حوزه‌ی کشاورزی و نحوه‌ی استفاده‌ی این صنعت از آب نیز، باید نقد علمی و کارشناسی صورت گیرد.

 

 وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و تشکل‌ها را باید وارد میدان کنیم افزود:  از مسئولین حوزه کشاورزی می‌خواهم نسل جدید را با تکنولوژی نوین آبیاری در بخش کشاورزی آشنا و مزایای استفاده از آن را تشریح کنند.

 وی در ادامه با اشاره به هفته محیط زیست گفت: محیط زیست مزیتی است که باید قدر آن را دانست و با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های استان در حفظ آن کوشید.وی اضافه کرد: ۳۸ میلیارد تومان از صندوق ذخیره ارزی به استان همدان اختصاص یافته تا طرح‌های آبخیزداری در استان همدان اجرا شود.

 

بدنبال تبدیل شهرستان ملایر به قطب دامپروری کشور هستیم


 «قدرت اله ولدی» نیز گفت:این جلسه با نیت عمل به شعار جهش تولید در سال ۹۹ و در راستای منویات مقام معظم رهبری و بدستور استاندار پرتلاش و خدوم استان همدان در حال انجام است.


فرماندار ملایر با تقدیر از حضور مهندس پورمجاهد در شهر جهانی ملی و منبت، و شهر جهانی انگور، گفت: در این جلسه قصد داریم مشکل تامین آب در ۴ پروژه بزرگ ملایر را تامین کنیم.

 

 وی با اشاره به مشکلات تامین آب در سطح کشور، ضرورت تامین آب مجموعه‌ی گاوداری ۶۰۰۰ راسی شستا، توسعه‌ی مجموعه‌ی چهار هزار رأسی پگاه ملایر، تامین آب پیمان دشت و‌ پس آب صنعتی شهرک را از جمله کارهای در دست اقدام عنوان نمودو گفت:  این ۴ طرح بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار و اشتغالزایی مستقیم ۶۰۰ الی ۷۰۰ نفر را در پی خواهد داشت.


 فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به اهمیت سایت گلخانه‌ای پیمان دشت و‌ آورده‌ای که این سایت برای شهرستان ملایر خواهد داشت، نیز گفت : در سال ۹۸ به میزان ۶۸ هکتار فضای گلخانه‌ای در شهرستان مهیا کرده‌ایم که پنج برابر تعهد شهرستان در سند راهبری آماده و جانمایی شده است.

ولدی با اشاره به وحدت موجود در شهرستان ملایر حول محور ، امام جمعه‌ملایر، از تلاش‌های استاندار استان همدان  و نمایندگان  تقدیر و، خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال ۹۹ قدم بزرگی در راستای تبدیل شهرستان ملایر به قطب دامپروری استان و کشور برداریم. 

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: شورای آب شهرستان ملایر جلسه شهرستان ملایر استان همدان تامین آب ی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • اجرای طرح سرشاخه کاری در باغ‌های گردوی نهاوند
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد