Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:15:52 GMT

افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۷۳۹۶

افزایش ۲۸ درصدی کشفیات مواد مخدر در گیلان

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی گیلان سردار عزیزاله ملکی با تاکید بر اینکه پلیس با تمام توان و بهره‌گیری حداکثری و هدفمند از امکانات و تجهیزات، عرصه را بر فعالیت سوداگران مرگ تنگ کرده است،  افزود: بهترین و اثربخش‌ترین شیوه مقابله با موادمخدر، پیشگیری اجتماعی و آگاه‌سازی عمومی به ویژه قشر جوان جامعه از آسیب‌ها، تهدیدات و خطرات موادمخدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اجرای طرح‌های پلیس با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز، برخورد با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و توزیع کنندگان موادمخدر گفت: در کنار مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، قطعاً اطلاع‌رسانی و توسعه آموزش‌های همگانی با تکیه بر ابزار رسانه، محیط اجتماعی سالمی را برای انجام فعالیت‌ها در حوزه‌های مختلف فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون یک تن و ۶۷ کیلوگرم انواع موادمخدر در عملیات مختلف پلیسی در استان کشف شده که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۲۸ درصدی را نشان می‌دهد.
سردار ملکی از انهدام ۲۳ باند تهیه و توزیع موادمخدر در این مدت خبر داد و بیان داشت:‌ از آغاز سال تاکنون؛  ۶۳ دستگاه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان و سوداگران مرگ توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.
فرمانده انتظامی گیلان در پایان با اشاره به تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ گفت:‌ شهروندان در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانند از طریق سامانه ۱۱۰ با ارائه گزارش و اطلاعات خود در خصوص موادمخدر، پلیس را در تامین امنیت و ارتقاء آن یاری کنند.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان سوداگران مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یوسف ملک‌زاد جانشین فرمانده انتظامی فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس مطلع شدند قاچاقچیان در شیراز اقدام به تهیه، توزیع و فروش مواد مخدر می‌کنند.
وی افزود: موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس قرار گرفته و با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، محل نگه‌داری آن در یکی از محله‌های شیراز شناسایی شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مأموران ضمن هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از یک منزل، ۵۶ کیلوگرم مواد مخدر را از نوع حشیش ، کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

دیگر خبرها

  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات موادمخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک