Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:20:11 GMT

جوان پلدشتی در ارس غرق شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۷۷۲۴

جوان پلدشتی در ارس غرق شد

ایسنا/آذربایجان غربی دادستان عمومی و انقلابی پلدشت از غرق شدن یک فرد ۴۲ ساله در رودخانه ارس پلدشت به دلیل آشنا نبودن با فن شنا خبر داد.

محراب پور اکبر امروز ۱۸ خرداد در جمع خبرنگاران گفت :علی رغم هشدارهای قبلی مبنی بر عدم ورود به رودخانه ارس برای صید غیر مجاز متاسفانه دیشب حوالی ساعت ۲۱ یک نفر در ارس غرق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه در تشریح چگونگی رخداد این حادثه افزود: فرد مذکور که با تیوپ قصد شنا داشته براثر ورزش باد، به رودخانه می افتد و بدلیل عمق رودخانه و عدم آشنایی با فن شنا در رودخانه غرق می شود.

به گزارش ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب پلدشت افزود: رودخانه ارس در برخی از نقاط با ظاهری بسیار آرام انسان را برای شنا وسوسه می کند اما نباید فراموش کنیم چندین نفر از ماهرترین شناگران محلی و غواصان قادر به مقابله و رهایی از چنگ گردابها و سرعت بسیار بالا و وحشتناک زیر آب رودخانه ارس نبوده اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شده رود ارس رودخانه ارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان غرق شده در رودخانه کاجو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بیجارزهی رئیس شورای اسلامی روستای حمیری گفت: پیکر بی جان یک جوان به نام عبدالغفور هوتی که چهار روز قبل در روستای حمیری گرفتار سیل رودخانه کاجو شده بود پس از روز‌ها جستجو با کمک مردم منطقه در روستای رگدپ جدید پیدا شد.
وی افزود: روز گذشته نیز پیکر بی جان جوانی دیگر به نام سعید رئیسی ساکن روستای کلمت حوالی روستای هزاره‌ای توسط مردم در رودخانه کاجو پیدا شد.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن جسد دانشجوی دندانپزشکی در ارتفاعات رفسنجان + توضیحات دادستان
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه سزار لرستان
  • کشف پرونده فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی
  • نهادهای فرهنگی در زمینه حل مسئله حجاب مسئولیت دارند
  • کیفرخواست پرونده متهمان فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی صادر شد
  • کشف فساد ارزی ۸۰۰ هزار یورویی در اردبیل
  • شاه ماهی ۳۰۰ کیلویی به رود ارس برگشت
  • پیدا شدن پیکر بی جان ۲ جوان غرق شده در رودخانه کاجو قصرقند
  • پیدا شدن پیکر بی جان دو جوان غرق شده در رودخانه کاجو