Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بردیا سعادت والیبالیست ارومیه‌ای فصل آینده در تیم نیش صربستان بازی که فصل گذشته نایب قهرمان لیگ صربستان شد پیوسته و در رقابت های کاپ اروپا حضور خواهد داشت و با پیوستن به لیگ صربستان با ۱۷ سال سن به جوان‌ترین لژیونر والیبال ایران و قاره آسیا تبدیل شد.

سعادت با وجود داشتن ٣ پیشنهاد از سری آ ایتالیا و پلاس لیگای لهستان، به لیگ صربستان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، مرتضی شریفی، امیر محمد صبری، فرزین جعفری، میلاد شرقی و سینا بداقی پیش از این از والیبال ارومیه به لیگ‌های اروپایی پیوسته بودند.

48

کد خبر 1396743

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • مهلت ثبت‌نام و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد
  • شوهرم بوی سیگار و مشروب و عطر زنانه می‌دهد! | طلاق می‌خواهم چون شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • طلاق می‌خواهم، چون شوهرم شب‌ها دیر به خانه می‌آید
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • والیبال ایران با برد در صربستان استارت زد
  • سوختگی ۲ نفر بر اثر انفجار کپسول گاز در ارومیه
  • انتخاب گمرک ارومیه به عنوان گمرک تخصصی صادرات طلا
  • بازگشت کرکس‌ها پس از سه دهه به ایلام (فیلم)