Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن تسلیت درگذشت دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: رمضان عبدالله حقیقتا، خلف صالح شهید بزرگ فتحی شقاقی و ادامه دهنده مسیر او در مقاومت، شجاعت و جهاد و رد تمامی تقسیمات فرقه‌ای و طایفه‌ای بود. تاریخ انتشار: 18:04 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۰۶۵

حجت‌الاسلام و المسلمین حمید شهریاری با انتشار پیامی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برادر عزیز و ارجمند زیاد نخاله
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

با سلام و احترام

درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را به شما، مردم فلسطین و کلیه فرزندان مقاومت تسلیت می‌گوییم؛ مواضع و نگرش‌های داهیانه، جهادگرایانه و فرهنگی آن مرحوم در حافظه تمام جهان اسلام، اهالی فلسطین و به خصوص مردم غزه باقی خواهد ماند.

کینه و حسد ورزی صهیونیستی و آمریکایی نسبت به این قهرمان مقاوم برای بیان وفاداری و اخلاص او نسبت به میهن و مردم میهنش کافی است؛ همانگونه که ایستادگی مقاوم گونه او در مقابل توطئه‌های عقب‌نشینی و شکست، بهترین دلیل برای هوشیاری و آگاهی اوست.

رمضان عبدالله حقیقتا، خلف صالح شهید بزرگ فتحی شقاقی و ادامه دهنده مسیر ایشان در مقاومت و شجاعت و جهاد و رد تمامی تقسیمات فرقه‌ای و طایفه‌ای بود و خوانش دقیقی از تمایز بین جبهه مقاومت و جبهه غفلت در کشور خود و در عرصه اسلامی و بین المللی ارائه داد.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب در پی درگذشت مولوی قیام‌الدین کشاف

شما هم از زمان به عهده گرفتن مسئولیت دبیر کلی جنبش جهاد اسلامی ثابت کردید که در همان مسیر گذشتگان حرکت می‌کنید، به خداوند سبحان اعتماد داشته و به پیروزی او ایمان دارید.

خداوند رمضان عبدالله را رحمت کند، در بهشت برین خود جای دهد و با پیامبران، صدیقین، شهدا و صالحین محشور گرداند، که حسن أولئک رفیقا.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رمضان عبدالله جنبش جهاد اسلامی فلسطین رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های وی در حمله دشمن صهیونیستی به غزه را تسلیت گفت.

سردار قاآنی بیان کرد که خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

وی افزود: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آنها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

منبع: صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت دکتر پرویز داودی
  • تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت مرحوم پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • تسلیت رییس‌جمهور در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه