Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح الله حقیقی با بیان اینکه نقشه راه سرمایه گذاری استان باید در سال جاری عملیاتی شده و حوزه جذب سرمایه گذاری استانداری نیز با  ورود جدی به کار از موازی‌کاری جلوگیری کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان امروز در پنجاه و چهارمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با تاکید بر اینکه توجه و تمرکز در کار باعث توسعه کار، چالاکی و چابکی و دوری از حاشیه می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی ۴ برابر شده و آمارها نشان از عملکرد صحیح و بسیار مطلوب ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فتح اله حقیقی با انتقاد از صادرات فرش زنجان به نام و از مبداء شهری دیگر، گفت: در بخش تولید زیتون نیز استان زنجان باید حق خود را احیا و در راستای توسعه تولید این محصول حرکت و برای ایجاد گمرک تخصصی زیتون در زنجان طرحی آماده و بر روی صادرات این محصول کار شود.

 

وی با تاکید بر اینکه بدون نقشه راه نمی توان کاری را انجام داد، افزود: سال جاری تمرکز بر روی بنگاه‌های زودبازده تولید باشد که هم بسیار مهم و هم حیاتی است.

 

حقیقی با بیان اینکه نقشه راه سرمایه گذاری استان باید در سال جاری عملیاتی شده و حوزه جذب سرمایه گذاری استانداری نیز با  ورود جدی به کار از موازی‌کاری جلوگیری کند.

 

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به اینکه موضوع ممنوعیت واردات زیتون در فصل برداشت این محصول را در سطح دولت پیگیری خواهیم کرد، گفت: در رابطه با مشکلات توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار  که یکی از اولویت ها و بسیار مهم می باشد و تخصیص و تامین حق آبه  این اراضی را در حضور وزیر نیرو مطرح و پیگیری خواهیم کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به ضرورت ایجاد بازارچه فروش زیتون ، مشکل زیست محیطی پساب زیتون و موضوع برندینگ این محصول از جمله مواردی دانستند که باید با کار کارشناسی و ارائه طرح های اجرایی در جهت رفع مشکلات به صورت جدی پیگیری و اقدام شود .

 

در این جلسه همچنین جواد تاراسی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اسان زنجان اظهار کرد: یکی از طرح‌های جهادکشاورزی توسعه کشت زیتون در ۱۳۰۰ هکتار از اراضی شیب‌دار است.

 

وی ادامه داد: این طرح بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش داریم از محل تعدیل چاه‌ها و ارتقای بهره‌وری آب شهرستان طارم، مشکل تأمین آب را برطرف کنیم.

 

ناصر فغفوری رئیس سازمان صمت استان زنجان هم در این جسله با اشاره به اینکه موضوع عدم واردات زیتون را با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی پیگیری خواهیم کرد تا در بازه سه ماهه که زیتون کاران برداشت می کنند دچار مشکل نشوند، گفت: واردات زیتون و روغن آن مشمول موضوع استاندارد اجباری بوده و سازمان استاندارد و گمرک می تواند در این زمینه ورود کنند.

 

موضوع تخصیص و نامین آب، توسعه باغات زیتون، مشکلات محیط زیستی و پساب و مشکلات شهرک صنعتی طارم و ... نیز از جمله مواردی بودند که از سوی حاضران این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: استاندار زنجان مشارکت سرمایه گذاری سرمایه گذاری سرمایه گذاری استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان از آمادگی کامل حوزه‌های انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات خبر داد و گفت: کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به تصمیم هیئت‌های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان طارم و خدابنده در دور دوم تغییر داده نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با تاکید بر اینکه هم‌چون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره‌مندی از تبلیغات عادلانه می‌تواند در اختیار نامزدها باشد، گفت: مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن‌ها به کاندیداها اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳، اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه پیدا کرده‌اند، در حوزه انتخابیه توسط فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مربوطه با انتشار آگهی اطلاع‌رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، انتخابات در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

کد خبر 747150

دیگر خبرها

  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • جهش توسعه در لرستان آغاز شده و نیاز به پیگیری دارد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشده است
  • مصوبات مهم سفر رئیس جمهور به لرستان عملیاتی نشد
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • قدیمی‌ترین نقشه بازترسیم شده بافت تاریخی شیراز رونمایی شد