Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز با حضور شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان، طرح هر هفته یک افتتاح شهرداری اصفهان با بهره‌‌برداری از یک فرهنگسرا و مراسم کلنگ زنی یک خیابان در منطقه ۱۲ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، شهر امروز در راستای طرح « هر یکشنبه، یک افتتاح شهرداری اصفهان» توسط شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان، فرهنگسرای دکتر کتابی واقع در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهنگسرای دکتر حسابی در دو طبقه و با زیر بنا ۷۵۰ متر مربع دارای دو سالن مطالعه، سه کارگاه آموزشی و چهار کلاس درسی مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

در ادامه مراسم  کلنگ زنی خیابان آرمان نیز در منطقه ۱۲ با حضور شهردار و رئیس شورای شهر انجام شد؛ در حاشیه این مراسم مردم منطقه نقطه نظرات و انتقادات خود را به شهردار اصفهان و منطقه اعلام کردند.
قدرت الله نوروزی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امیدوارم طرح « هر یکشنبه، یک افتتاح» تیتر خبر رسانه‌های شهر اصفهان بشود تا مردم عزیز اصفهان بدانند هر یکشنبه حداقل یک پروژه افتتاح خواهد شد؛ دوست داریم مردم بدانند که هرکجای قولی داده شده است به آن جامع عمل می‌پوشانیم.
شهردار اصفهان افزود: صحبت‌های مردم منطقه بسیار سازنده است و اظهاراتی که داشتند واقعا برای من جای تأسف داشت؛ به مردم عزیز منظقه اعلام می‌کنم یقین داشته باشید اگر مانعی برای آزادسازی وجود نداشته باشد پروژه خیابان آرمان تا سه ماه دیگر افتتاح خواهد شد؛ امیدوارم هفته آینده دوباره برای افتتاح طرحی دیگر در شهر اصفهان گردهم جمع شویم.

 

علی‌رضا نصر اصفهانی نیز در حاشیه این مراسم اذعان داشت: ما باید به سمت شهر پرسشگر و شهردار پاسخگو برویم، ما به عنوان نمایندگان مردم یکی از وظایفمان انتخاب شهردار است، دیدیم که مردم عزیز منطقه خیلی راحت امروز نقطه نظرات خود را با شهردار منتخب اصفهان در میان گذاشتند  که بسیار خوش آیند است.
رئیس شورای شهر اصفهان ادامه داد: اگر شهروندان مطالبه‌گری در حوزه‌های مختلف داشته باشیم اکثر مشکلات شهر برطرف خواهد شد، امیدواریم طرح خیابان آرمان نیز در اکثر وقت با تلاش شهرداری منطقه ۱۲ افتتاح شود.

انتهای پیام /۶۳۱۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس شورای شهر شهر اصفهان یک افتتاح منطقه ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد

مراسم رژه گرامیداشت ۲۹فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار قبور مطهر گلستان شهدای در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در جوار مطهر گلستان شهدا در اصفهان و همزمان در سراسر کشور آغاز شد.

کد خبر 745324

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی در اصفهان آغاز شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد
  • محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد
  • آغاز احداث پارکینگ مجاور خیریه ام‌البنین(س) در منطقه ۱۰ اصفهان
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان
  • ۸۳۹ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد اصفهان افتتاح شد
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش اعلام شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در اصفهان