Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح طی پیامی انتصاب فرمانده جدید مرزبانی را تبریک گفت. تاریخ انتشار: 19:04 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۰۹۵

خبرگزاری میزان - سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری، طی پیامی انتصاب فرمانده جدید مرزبانی را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا شد

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ احمد علی گودرزی

با سلام و تحیات الهی

حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در تایید جنابعالی به سمت 《فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران》 که بیانگر تعهد، لیاقت و شایستگی‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید تجارب ارزنده شما طی دوران خدمت در نیروی انتظامی و جانشینی فرمانده مرزبانی ناجا و اشراف و شناخت عمیق نسبت به ماموریت‌های حساس جهت دفاع و حراست از مرز‌های کشور در شرایط خطیر کنونی، پشتوانه مطمئن و موثری است که در تعامل، هماهنگی و هم‌افزایی با سایر نیرو‌های دفاعی، اطلاعاتی و امنیتی متضمن برقراری امنیت مرزی و آرامش عمومی میهن اسلامی مان خواهد شد.

موفقیت جنابعالی در این سنگر مهم و حساس تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس ربوبی خواستارم.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار عدد انواع داروی قاچاق توسط مرزداران استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سرهنگ جواد رفیعی، اظهار داشت: ماموران مرزبانی در راستای مبارزه قاطع و مستمر با قاچاق کالا، توانستند محموله داروی قاچاق شامل یک میلیون 322 هزار عدد قرص و 86 هزار 600 عدد آمپول را کشف کنند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با تقدیر از همکاری مطلوب مرزنشینان غیور منطقه، بیان کرد: مرزداران سیستان و بلوچستان با عزمی راسخ در جهت ارتقای امنیت پایدار، با هرگونه تجاوز مرزی و به ویژه با پدیده شوم قاچاق قاطعانه و قانونی برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به لطمات فراوان و جبران‌ناپذیر قاچاق بر پیکره اقتصادی، اجتماعی و سلامت جامعه، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این محموله‌ قاچاق پنج میلیارد و 374 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق خارجی به ۳۰ فقره سرقت
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان +فیلم
  • استقبال از پیکر شهید نجاتی نیا در ستاد فرماندهی مرزبانی استان گلستان
  • کلنگ ساخت ۳۲ واحد مسکونی سازمانی در  هنگ مرزی تایباد به زمین خورد
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • تبریک تولد امام حسن مجتبی(ع) ۱۴۰۳ + متن، پیام، اس ام اس و عکس نوشته ولادت کریم اهل بیت