Web Analytics Made Easy - Statcounter

رایگانی با اشاره به اینکه همه انواع محصولات لبنی شامل مقررات قیمت گذاری سازمان حمایت نمی شوند، گفت: افزایش قیمت های اخیر محصولات لبنی غیر از ۱۲ قلم مشخص شده بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، «سیدیاسر رایگانی» عصر امروز (یکشنبه 18 خرداد) در گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما که به موضوع گرانی اخیر محصولات لبنی اختصاص داشت با اشاره به اینکه همه انواع محصولات لبنی شامل مقررات قیمت گذاری سازمان حمایت نمی شوند، گفت: افزایش قیمت های اخیر محصولات لبنی غیر از 12 قلم مشخص شده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه ابتدای هر سال با توجه به هزینه های تولید باید قیمت نهایی  ۱۲ قلم کالای لبنی مشمول قیمت گذاری تعیین و اعلام شود، گفت: این در حالی است که برخی کارخانجات لبنی قیمت بعضی اقلام را به صورت خودسرانه افزایش می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه 12  قلم کالاهای لبنی شامل قیمت گذاری در سازمان حمایت می شوند،گفت: کالاهای لبنی غیر از این ها شامل قیمت گذاری نمی شوند.

 

رایگانی بر این موضوع تاکید داشت که قیمت گذاری از ابتدای سال بهتر است با توجه به نرخ تورم و افزایش نرخ کارگر، عوارض و غیره انجام شود.

 

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه مرجع کارشناسی و مبارزه با گرانفروشی سازمان حمایت است، گفت: میزان گرانفروشی را سازمان حمایت به سازمان تعزیرات اعلام می کند و با توجه به تخلفات رسیدگی می شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: گرانی لبنیات قیمت لبنیات لبنیات سازمان حمایت محصولات لبنی قیمت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 744642

دیگر خبرها

  • نظارت استاندارد بر کیفیت محصولات خام کشاورزی مرکزی
  • قیمت بهترین انواع آسیاب قهوه و اکسسوری قهوه
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳+ جدول
  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • مبادلات مرزی بیش ازیک میلیون تن محصولات کشاورزی ازسیستان وبلوچستان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳+ جدول