Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر فیورنتینا امیدوار است این تیم در تابستان تمام بازیکنان خود را حفظ کند. 

طرفداری - با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، شایعات زیادی در مورد ستاره های جوان فیورنتینا مانند فدریکو کیه زا و گائتانو کاستروویلی به گوش می رسد. دنیله پراده در گفتگو با رای اسپورت گفت:

اگر هر بازیکنی بخواهد از ما جدا شود، باید بیاید و در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا امروز هیچکس درخواست جدایی نداده است. کیه زا برای مثال، بازیکنی است که باشگاه به شدت او را می ستاید اما برای توافق به دو طرف نیاز است و همه چیز به او بستگی دارد. 

ما می خواهیم فیورنتینا محلی برای ورود ستاره ها باشد، نه یک مرحله پیشرفت. ما در ژانویه 70 میلیون یورو برای خرید دو بازیکن، یعنی کریستین کوامه و سوفیان آمرابات در فصل آینده خرج کردیم. بنابراین این سیگنال مهمی از سمت ما بود. 

دنیله پراده در مورد آینده کاستروویلی و ولاهوویچ گفت:

ما امیدواریم تمام بازیکنان خود را حفظ کنیم. کاستروویلی یک هافبک مدرن است که با سری بالا در زمین بازی می کند. برای ما لذتبخش است که او را با شماره 10 ببینیم و او نمایانگر آینده فیورنتینا خواهد بود. 

بپه یاکینی در میانه فصل جانشین وینچنزو مونتلا شده اما هنوز مشخص نیست او در فصل آینده هم روی نیمکت ویولا بنشیند. روکو کومیسو، مالک باشگاه در این مورد از نظر دادن خودداری کرده است. پراده گفت:

ما از همکاری با یاکینی راضی هستیم و تکرار می کنم که او مربی ما است. باید دید در 12 بازی باقیمانده این فصل چه اتفاقاتی می افتد و بعد خواهیم دید. بپه مرد باهوشی است که شرایط را درک می کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده

نیکزادفر گفت: با توجه به نقشه‌های پیش یابی و استقرار الگو‌های پایدارامروز جوی پایدارهمراه با افزایش دما در سطح استان برقرار است. 

او با بیان اینکه امروز دمای بیشینه در برخی مناطق استان به بالای ۳۰ درجه سانتی گراد خواهد رسید، افزود: پایداری جو تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت و تا روز یکشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود.

نیکزادفر از وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات استان خبر داد و گفت: روز یکشنبه افزایش دما خواهیم داشت، اما از عصر یکشنبه با افزایش ابر در ارتفاعات شاهد رگبار پراکنده و وزش باد خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • پایداری هوا در گلستان تا یکشنبه هفته آینده
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • هوای گرم تا یکشنبه هفته آینده در اردبیل حاکم خواهد بود
  • خروج موج بارشی از خوزستان/ دما افزایش می‌یابد
  • شبیخون تیم متمول لیگ به باشگاه پرسپولیس؛ ۴ ستاره در آستانه خروج
  • پاری سن ژرمن شیفته جذب گاوی؛ بارسلونا به کاپیتان آینده‌اش، اجازه خروج نمی‌دهد
  • استقبال سانچو از بازگشت به منچستریونایتد در سایه حمایت ویلکاکس؛ شرط بازگشت: خروج تن هاخ
  • هوشمندسازی عملیات بندری در بنادر شرق هرمزگان