Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گادوین منشا، مهاجم تیم گل گهر سیرجان درباره آخرین وضعیت خود پس از شایعه ابتلای او به ویروس کرونا بیان کرد: اکنون وضعیت جسمانی ام خوب است. به خدا من کرونا ندارم.

او درباره طلبش از باشگاه استقلال گفت: قرار شده استقلال پول من را پرداخت کند البته تاکنون پولی نگرفته ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته من هیچ وقت درباره پول حرف نمی‌زنم بلکه وکیلم و باشگاه استقلال باید درباره این موضوع صحبت می‌کنند.

منشا درباره علی خطیر، معاون اسبق باشگاه استقلال اظهار داشت: اگر بخواهم درباره علی خطیر صحبت کنم، حرف‌های بدی به او می‌زنم. من بازیکن حرفه‌ای هستم و به همه احترام می‌گذارم و صحبت‌هایی که خطیر کرده به من ارتباطی ندارد.

مهاجم نیجریه‌ای تیم گل گهر درباره شانس بقای این تیم در لیگ برتر بیان کرد: صد در صد ما سخت کار می‌کنیم. سعی می‌کنیم آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. گفته اند لیگ دیرتر شروع می‌شود، اما امیدوارم بازی‌ها هر چه زودتر آغاز شود چرا که تمرین‌ها شکل خوبی ندارد.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گادوین منشا لیگ برتر فوتبال ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص

به گزارش صدای ایران ، مادر ترانه علیدوستی در پاسخ به سوالات کاربران فضای مجازی در مورد سلامتی فرزندش گفت: به تازگی آرام شده‌ام و می‌توانم به این سوال جواب بدهم، حال ترانه خوب نبوده اما الان خوب است.

او ادامه داد: برای ترانه دعا کنید، بیماری [داشتن] سخت است به خصوص اگر منشأ آن مشخص نباشد و من از همه ی دوستان و طرفدارانش می‌خواهم برای ترانه دعا کنند و انرژی‌های مثبت و عشق بفرستند .

وی همچنین از مردم خواست که فعلا در خصوص سلامتی ترانه علیدوستی سوالی نپرسند. 

مادر ترانه علیدوستی گفت: من هم بسیار نگران بودم اما از نگرانی در آمده ام و به همین دلیل است که حال طرفداران و دوستانش را درک میکنم.

دیگر خبرها

  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • دلخوری مجدد در اردوی آبی‌ها؛ اینقدر نگویید استقلال قهرمان می‌شود!
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • اعتراض باشگاه پرسپولیس به سازمان لیگ بابت پیشکسوت استقلال