Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت: مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی زمینه‌ساز تحقق جهش تولید است.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: ارکان اصلی شکل گیری انقلاب اسلامی،دین، رهبری و مردم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وجود رهبری واحد در راس یک جامعه مایه ثبات،اتحاد و همبستگی می شود، افزود: دین عامل و نقطه اصلی وحدت مشترک میان مردم و رهبری بود.

منوچهر حبیبی عنوان کرد: امام راحل(ره)، نهضت حسینی را در ایران تحت ستم زنده کرد و نظامی را پایه‌ریزی کرد که در تمام معادلات جهانی نقش‌‌برجسته‌ای دارد.

وی افزود: حفظ آرمان های امام، تبعیت کامل از فرامین رهبری، پاسداری از خون پاک شهدا، خدمت بی منّت و بی چون و چرا به مردم و ایجاد امید و اعتماد درمیان مردم،‌جامعه ما را به سوی سعادت رهنمون می‌سازد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در پایان یادآور شد: با مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی و همچنین استفاده از ظرفیت بخش خصوصی می توانیم شعار جهش تولید را تحقق ببخشیم.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است

عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در بازدید از اداره کل اتباع قزوین انتخاب اتباع برای اولین بازدید در سال جاری دارای پیام سیاسی و عملیاتی است.

کاظمی گفت موضوع اتباع موضوع بسیار مهمی است و نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت،تهدید است یعنی ما باید فرصت را از دل تهدید بیرون بکشانیم.

کاظمی افزود چالش‌های موجود در فضای اتباع با همین رویکرد و توجه اصلاح می‌شود، بخشی از چالش‌ها نیز با تدبیر و مدیریت درست باید حل شود که تلاش می کنیم با برگزاری جلسات منظم آن را در دستور کار قرار دهیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین گفت در حوزه اداره کل اتباع روند رو به جلو، هوشمندانه و در فضای تعاملی است، این اداره کل نمیتواند مستقل از بقیه ارکان کاری انجام دهد بنابراین نیاز به تقویت تعامل با دستگاه قضا، نهادهای امنیتی و مجموعه‌های مرتبط با اتباع، لازمه کار است.

کاظمی گفت کمیسیون ساماندهی اتباع نیز باید به صورت منظم تشکیل شود تا مسائل به طور مرتب و دقیق مورد بررسی و حل قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نگاه ما به حوزه اتباع و مهاجرین نگاه فرصت تهدید است
  • رزمایش، علت صدای ضدهوایی در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • تمرین پدافند در پادگان ابوذر سرپل ذهاب
  • آمادگی ایجاد کمپ بین‌المللی کاراته کشور در همدان را داریم
  • توجه به تعاونی ها و تولید آزاد راهکار تحقق شعار سال است
  • ارزش‌های انقلاب اسلامی به شیوه‌های هنری بیان شود
  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • همدان امسال متعهد ایجاد اشتغال ۱۷۶۷۰ نفر است
  • جهش تولید و رونق حمل‌ ونقل دریایی ارتباط مستقیم دارند
  • امنیت غذایی و جهش تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد