Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش صدا ایران -سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 76 دستگاه انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده از 3 پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد.      کشف 76 خودرو احتکار در شرق تهران   
وی در تشریح جزئیات این خبر،گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در سه پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سردار ذوالقدر افزود: با اخذ دستور قضایی، مأموران در قالب سه اکیپ از پارکینگ‌های مذکور بازدید کردند که در نتیجه آن، 76 دستگاه خودرو شامل 20 دستگاه پراید، 17 دستگاه تیبا، 6 دستگاه هایما، 13 دستگاه سواری پژو پارس، 12 دستگاه سمند و 8 دستگاه پژو405 کشف کردند.  
رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروهای کشف شده 200 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: کشور امنیت پایتخت ماشین پارکینگ پلیس کلاهبرداری صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرور قمه کش دستگیر شد

فرمانده انتظامی نور از دستگیری شرور قمه کشی که قصد آتش زدن یک وحد صنفی در آن شهرستان را داشت، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه احمد امینی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اقدامات مجرمانه یکی از اراذل و اوباش شهرستان نور که قصد آتش زدن یک واحد صنفی را داشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: متهم پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ امینی در خاتمه ضمن قدردانی از همکاری و حمایت دستگاه قضائی از پلیس در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: پلیس در برخورد با عاملان ایجاد ناامنی مصمم است و اجازه جولان به این افراد را نخواهد داد.

دیگر خبرها

  • شرور قمه کش دستگیر شد
  • توقیف ۲۱ خودروی شوتی حادثه‌ساز در مراغه
  • تعقیب خودرو سارقان و شلیک از زاویه داخل ماشین پلیس + فیلم
  • کشف ۸۴۰ کیسه قاچاق انواع مکمل‌های بدنسازی
  • کشف ۱۴ تن برنج احتکار شده در زاهدان
  • دستگیری عاملان افیونی در شهرستان آمل
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • وسایل نقلیه توقیفی در سمنان به ارزش ۵۰‌ میلیارد ریال فروخته شد