Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پی درگذشت مرحوم دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»
با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت مجاهد عالی‌قدر و مبارز نستوه آرمان قدس شریف، دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین را دریافت نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آن برادر بزرگوار، یکی از چهره‌های شاخص جبهه مقاومت و جهادگری خستگی‌ناپذیر در مواجهه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس بود و تا آخرین دم حیات به ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف از چنبره ستم بیدادگران صهیونیست وفادار ماند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه دلبستگان آرمان فلسطین و سایر آزادی‌خواهان و مبارزان مسلمان در سرتاسر سرزمین‌های اسلامی به‌ویژه جناب آقای زیاد نخاله و همه وابستگان و همرزمان آن اندیشمند و مبارز خستگی‌ناپذیر و ابراز همدردی عمیق با خانواده معزز و مکرم ایشان، از درگاه حضرت حق مسألت می‌نمایم تا آن مجاهد مومن و ایثارگر را همنشین ابرار و نیکان قرار داده و جوانان برومند فلسطینی را در ادامه راه جهاد و مقاومت تا تحقق کامل اهداف آرمان فلسطین موفق گرداند. بمنه و کرمه.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دكتر علي اكبر صالحي رمضان عبدالله دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مستند محصول بنیاد فرهنگی روایت فتح درباره زندگی و مبارزات احمد جبرئیل دبیرکل فقید جبهه خلق برای آزادی فلسطین است.

جبرئیل هم پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود و به همین دلیل نیز بار‌ها برای ربودن و ترور وی تلاش شد.

دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین سال ۲۰۲۱ در دمشق درگذشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • تعزیه‌خوان باسابقه خمین درگذشت/ پیام تسلیت مدیرکل هنرهای نمایشی
  • مستند «ابوجهاد» از رسانه ملی
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) به مناسبت درگذشت استاد برجسته جودو
  • پدر جدوی خراسان رضوی درگذشت/ پیام تسلیت فرمانده سپاه
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) درگذشت استاد جودوی خراسان رضوی را تسلیت گفت 
  • جوان سنندجی جان خود را فدای نجات چهار نفر کرد
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر