Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@04:06:02 GMT

پیام تسلیت سردار قاآنی درپی درگذشت رمضان عبدالله

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۳۵۸

صراط:

در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پیام تسلیتی خطاب به زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

متن پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند جناب آقای زیاد نخاله دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سلام‌علیکم

ضایعه فقدان "دکتر رمضان عبدالله شلح" دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین که عمر مبارک خود را شجاعانه و فداکارانه در مسیر مجاهدت و پایمردی در عرصه مقاومت و آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف صرف کرد را به جنابعالی، مجاهدین جنبش جهاد اسلامی فلسطین و ملت شریف و مقاوم فلسطین عزیز تسلیت عرض نموده و برای همسر فداکار و مکرمه، فرزندان و بستگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن فقید عزیز، با شجاعت و بصیرت در مقابل همه انحراف های ایجاد شده توسط دشمن ایستاد و در مسیر مبارزه، مانند چراغی روشنگر، راهنمای مجاهدین راستین بود.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات مخلصانه مرحوم رمضان عبدالله در عرصه جهاد و مبارزه علیه رژیم صهیونیستی، برای شما سلامتی و مزید توفیق خدمت مسئلت دارم و از همه همرزمان ایشان و نیروهای عزیز مقاومت جهاد اسلامی فلسطین می‌خواهم راه ایشان را تا رسیدن به هدف نهایی که آزادی فلسطین و قدس شریف است، ادامه دهند.

ما نیز اطمینان می‌دهیم که همچون سردار بزرگوار شهید سلیمانی در کنار شما و همه نیروهای مجاهد، باقی مانده و همواره در مسیر تقویت محور مقاومت گام برداریم.

از خداوند متعال مغفرت و رضوان الهی برای آن مرحوم مسئلت نموده و از حضرت حق تعالی عاجزانه خواستاریم تا روح ایشان را با ارواح طیبه صالحین و شهدایی که با برخورداری از رهبری ایشان خواب را از چشم دشمن غاصب ربودند محشور فرماید.

والسلام علیکم

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

پانزدهم شوال ۱۴۴۱ هجری قمری

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: نیروی قدس سپاه رمضان عبدالله صراط جنبش جهاد اسلامی فلسطین رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله سید محمدرضا مدرسی یزدی، عضو فقهای شورای نگهبان در پیامی درگذشت پرویز داودی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

خبر درگذشت برادر بزرگوار مرحوم دکتر پرویز داودی، موجب تألّم و تأثّر فراوان شد. آن‌چه در طول بیش از چهل سال آشنایی، دوستی و همکاری علمی و اجتماعی در ذهن من از ایشان پدید آورده است «دانش، صفا، تدیّن، پشتکار و مسئولیت‌پذیری» می‌باشد.

این استاد دانشمند و با صفا اوّلین شخصی بود که در سال‌های دهه شصت، نوشته‌های اقتصادی خود را برای اطمینان بخشی بیشتر به ایشان ارائه می‌کردم و ایشان هم با تواضع و متانت خاص خود لطف کرده و با دقت می‌خواند و موجب اطمینان بیشتر من در تحلیل‌های اقتصادی می‌شد. در طول مدت همکاری علمی، برخی ابهامات علمی اقتصادی را با ایشان در میان می‌گذاشتم و ایشان با توانایی و بزرگواری که داشت، به خوبی توضیح می‌داد و مطالب و تحلیل‌هایی که سال‌ها از تحصیل و تدریس و تحقیق در اقتصاد آموخته بود، بی دریغ ارائه می‌کرد و آنچه را که بنده گاهی از نکات اقتصاد اسلامی بیان می‌کردم، به خوبی دریافت کرده و کاملاْ به شرع متعبّد بود.

اکنون فقدان او ضایعه سنگینی برای نظام اسلامی، دانشگاهیان، حوزویان و اینجانب است. از خداوند متعال خواهانم که او را در اعلی علیین با محمد و آل صلوات الله علیهم اجمعین محشور نموده و کمبودهای ناشی از فقدان او را جبران فرماید و به بازماندگان ایشان صبر و اجر جزیل مرحمت نماید.

کد خبر 6082313 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • دبیرکل جنبش انصار الله یمن: کمک به ملت فلسطین مسؤولیت بزرگ امت اسلامی است
  • پرویز داوودی درگذشت + پیام تسلیت‌
  • پیام تسلیت رئیس‌جمهور در پی درگذشت پرویز داودی
  • تسلیت سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  •  پیام سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده