Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از اهدای ۱۲ عدد کولر آبی توسط یک خبر نیک‌اندیش به سیل‌زدگان روستای بهانگر داورزن همزمان با فرارسیدن فصل گرما خبر داد.

محمد علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار گفت: از سوی یک خبر نیک‌اندیش سبزواری مقیم تهران ۱۲ عدد کولر آبی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به سیل‌زدگان روستای بهانگر داورزن اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کولرها همزمان با فرا رسیدن فصل گرما بین نیازمندان این روستای سیل‌زده توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار بیان کرد: در سیل ویرانگر فروردین ماه خسارت بسیاری به روستاییان بهانگر داورزن وارد شد.

انتهای پیام/ 70044

منبع: فارس

کلیدواژه: هلال احمر داورزن روستای بهانگر بهانگر داورزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار

سیدولی الله حسینی اظهار کرد: پذیرش و اسکان مسافران نوروزی و زائران امام هشتم از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و بر اساس پیش‌بینی و تجربه سالیان گذشته، انتظار می‌رود تا پایان تعطیلات نوروزی بیش از ۱۷ هزار نفر از مسافران و زائران رضوی در مدارس و مراکز رفاهی تجهیز شده، اسکان یابند.

وی افزود: بدین منظور ۴۴ باب مدرسه در شهرستان سبزوار در قالب ۴۰۰ کلاس درس تجهیز و برای پذیرایی از مسافران آماده‌سازی شده است.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: علاوه بر فراهم بودن زمینه اسکان زائران و مسافران نوروزی در مدارس این شهر، بقاع متبرکه، هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مهمان‌سراها و مهمان‌پذیرها نیز مهیای اسکان زائران است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می‌کند؟
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • هوای گرم چگونه سیستم ایمنی را مختل می کند؟
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • طوفان شدید شهرستان سبزوار را درنوردید
  • واژگونی دو خودرو بر اثر بارش باران وسیل در محور داورزن - سبزوار
  • اسکان هشت هزار و ۷۰۰ زائر نوروزی در سبزوار
  • ای که دستت می‌رسد؛ دستی بگیر
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • ثبت نام ۹۷۷ خیر نیک اندیش در طرح اکرام ایتام و محسنین