Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@10:32:41 GMT

درگیری شدید مسلحانه در آب های جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۵۳۲

درگیری شدید مسلحانه در آب های جنوب کشور

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از درگیری مسلحانه مرزبانان پایگاه دریابانی جاسک با سوداگران مرگ و کشف 630 کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار حسین دهکی اظهار داشت: مرزبانان شهرستان جاسک پس از کسب خبری مبنی بر بارگیری موادمخدر توسط شناورهای تندرو در خور "کرتی" شهرستان جاسک، سریعاً با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: مرزبانان پس از ساعت ها کمین و گشت زنی در رو به روی دهانه خور "کرتی"، سوداگران مرگ را با 4 فروند شناور تک 350 مشاهده کردند و قاچاقچیان به محض رویت مرزبانان به سمت آن ها تیراندازی کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان تصریح کرد: آمادگی عملیاتی و آشنایی مرزبانان استان با تاکتیک های نبرد دریایی موجب شد، سوداگران مرگ با رهاکردن یک فروند از شناورهای خود در دریا، با کمک عوامل اسکورتی از محل متواری شوند.

سردار دهکی با اشاره به توقیف یک فروند شناور در این عملیات، گفت: در بررسی مرزبانان جاسک از شناور توقیفی، 630 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.

او خاطرنشان کرد: تلاش مرزبانان برای دستگیری قاچاقچیان و سایر عوامل مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیراندازی حوادث جاسک درگیری مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس

.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ عوامل جناح راستگرای افراطی در لندن که پرچم انگلیس را بر دوش داشتند، مقابل دفتر نخست وزیری این کشور با نیرو‌های پلیس درگیر شدند.
امروز که همزمان با روز جورج مقدس در انگلیس است، ده‌ها نفر از افراد راستگرا در لندن، با خروج از محلی که پلیس در برابر دفتر نخست وزیری به آنان اختصاص داده بود، با نیرو‌های پلیس درگیر شدند. در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، یکی از این نژادپرستان در لندن، با چتر به نیرو‌های پلیس حمله می‌کند.
بخشی از مردم در بریتانیا، به اهتزاز در آوردن پرچم انگلیس را نشانه نژادپرستی انگلیسی‌ها می‌دانند. شماری از تماشاگرنما‌ها در مسابقات ورزشی، از جمله در باشگاه‌های فوتبال، با پرچم انگلیس به رقبا حمله می‌کنند. به نوشته ایندیپندنت، امروز نیز شماری از حاضران در برابر دفتر نخست وزیری انگلیس، با سر دادن شعاری‌های نژادپرستانه، از تامی رابینسون، نژادپرست مشهور انگلیسی حمایت می‌کردند.
پرچم انگلستان یا بریتانیا تلفیقی از پرچم انگلیس، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی است، اما گروه‌های راست افراطی فقط پرچم انگلیس را که دارای زمینه سفید با صلیب قرمز در وسط آن است پرچم این کشور می‌دانند.
پلیس با توسل به نیرو‌های ویژه و اسب سوار تلاش کرد این تظاهرات را مهار کند.

دیگر خبرها

  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • هشدار به تهرانی‌ها؛ بارش‌ها در پایتخت شدید می‌شود
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • ادامه بارندگی در شرق و جنوب شرق کشور
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • علی هیبتی کیست؟ از درگیری مسلحانه تا حرکت غیرورزشی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • ۲۰۰ روز پس از طوفان‌الاقصی/ درگیری‌های شدید در شمال غزه و حملات توپخانه‌ای به جنوب و مرکز
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم