Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@05:33:59 GMT

تلاش برای بازگشایی مدارس فوتبال در فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۵۵۵

تلاش برای بازگشایی مدارس فوتبال در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،کاوه باشتی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان فارس و ستاد مقابله با کرونا در ورزش در جلسه با رئیس هیات فوتبال استان، از تلاش برای بازگشایی مدارس فوتبال خبر داد و گفت: تامین سلامت تمامی ورزشکاران از اولویت‌های ستاد مقابله با کرونا در ورزش است و برای بازگشایی مدارس فوتبال به دلیل شرایط خاص خود منتظر دریافت مجوز از ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ستاد مقابله با کرونا در ورزش با تلاش شبانه روزی و هماهنگ با ستاد ملی مبارزه کرونا می‌کوشد تا با پیشگیری و رعایت کامل پروتکل بهداشتی از ورود این بیماری به جامعه ورزش جلوگیری کند.

باشتی به اطلاعیه‌های صادره از ستاد مرکزی مقابله با کرونا در ورزش اشاره کرد و افزود: همکاران ما در ستاد مرکزی، تمام موارد موجود را در نظر می‌گیرند و امروز می‌بینیم با صدور اطلاعیه شماره ۱۶ توانستیم درصد بسیاری از جامعه ورزش را با رعایت و اجرای کامل پروتکل بهداشتی فعال کنیم.

رئیس ستاد مقابله با کرونا در ورزش فارس سلامت جامعه ورزش و تک تک ورزشکاران را از اولویت‌های مهم این هیات عنوان کرد و تاکید کرد: افسران کنترل سلامت هیات پزشکی ورزشی به صورت شبانه روزی کلیه جامعه ورزش را رصد می‌کنند و گزارش‌ها روزانه به مرکز ارسال می‌شود.

باشتی با بیان اینکه مدارس فوتبال کانون جمعیت ورزشکار در این رشته پرطرفدار است و حساسیت خاص خود را دارد از این جهت سلامت آن برای متولیان امر بسیار حائز اهمیت است و در تلاشیم با نامه نگاری‌هایی که با ستاد مرکزی انجام شده دستور بازگشایی آن‌ها را دریافت کنیم.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان هم با تقدیر از هیات فوتبال استان و شهرستان شیراز، اظهار داشت: همکاری خوبی در سال‌های گذشته بین هیات پزشکی ورزشی و هیات فوتبال وجود داشته است که توانستیم در راستای آموزش گام‌های خوبی برداریم.

جمشید جهانی با بیان اینکه امیدواریم این همکاری بین دومجموعه تداوم و گسترش یابد، اظهار داشت: هرچه همکاری‌ها گسترش یابد شاهد کاهش آسیب‌ها در ورزش و رشد این رشته پرطرفدار خواهیم بود.

رئیس هیات فوتبال استان فارس هم در این جلسه با تقدیر از مسئولین و کارکنان هیات پزشکی ورزشی فارس به عنوان ستاد مقابله با کرونا در ورزش، گفت: از بدو حضور این ویروس در کشور هیات فوتبال استان با پیروی از دستورالعمل‌ها و اطلاعیه ستاد مرکزی مقابله با کرونا به مبارزه و پیشگیری از این بیماری پرداخته و تا هرزمان که لازم و نیاز باشد با ستاد همراهی خواهیم داشت.

فرزاد هنرپیشه با اشاره به اطلاعیه‌های صادره از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش مبنی بر فعالیت لیگ‌های فوتبال افزود: تیم‌های لیگی استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اخذ شده اقدام به فعالیت کردند که نظارت ما همچنان پایدار و به صورت فوق العاده و بیشتر از گذشته بر فعالیت آنان در حال انجام است.

او در ادامه اظهار داشت:، اما امروز موضوع مهم، مدارس فوتبال هست که از سال‌ها پیش سرمایه گذاری بسیاری در آن شده است و جایگاه بسیار خوب و شایسته‌ای دارند، اما امروز به دلایلی از بازگشایی بازمانده اند در صورتی که در بدو تاسیس از مجوز باشگاه برخوردار شده اند، اما امروز به دلیل نام مدارس که عنوان می‌شود از قاعده باشگاه جدا مانده اند که امیدواریم هرچه زودتر شرایطی فراهم شود که ستاد مقابله با کرونا در ورزش با ارسال پروتکل لازم مجوز فعالیت این مدارس را هم صادر کند.

رئیس هیات فوتبال استان فارس با اشاره به مشکلات اقتصادی که برای مدارس فوتبال ایجاد شده است، ابراز داشت: نزدیک به چهارماه از تعطیلی مدارس فوتبال می‌گذرد و خانواده‌های بسیاری بخاطر وجود ۵ هزار مربی که معیشت خود را از این راه تامین می‌کردند دچار مشکل شده اند.

هنرپیشه عنوان کرد: امیدواریم با هم اندیشی هر دو هیات پزشکی ورزشی و فوتبال استان، این رشته ورزشی را در جایگاه واقعی خود فعال و پرنشاط‌تر از گذشته ببینیم.

رئیس هیات فوتبال شهرستان شیراز هم در این جلسه با تقدیر از عملکرد هیات پزشکی ورزشی استان فارس به عنوان متولی سلامت جامعه ورزش و همچنین ستاد مقابله با کرونا در ورزش از جایگاه مهم مدارس فوتبال در ورزش یاد کرد و اظهار داشت: می‌دانیم که مسئولین و مدافعان سلامت شبانه روز برای ریشه کن کردن این بیماری در تلاش هستند و ما هم از هیچ کوششی دریغ نداریم.

کاووس عباسی با اشاره به حضور جمعیت بسیاری از ورزشکاران در رشته پرطرفدار فوتبال که اکثرا جوانان، نوجوانان و نونهالان این سرزمین هستند و با شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس در خانه به سر می‌برند، افزود: امیدواریم همچون دیگر باشگاه‌های ورزشی که در حال فعالیت می‌باشند تدابیری اندیشیده شود تا شاهد فعالیت مدارس فوتبال و این فرزندان باشیم.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیات پزشکی ورزشی کرونا ویروس ستاد مقابله با کرونا در ورزش هیات فوتبال استان هیات پزشکی ورزشی رئیس هیات فوتبال مدارس فوتبال جامعه ورزش استان فارس ستاد مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند

  شهرام مبارکی در جلسه ستاد بحران سیستان و بلوچستان که به ریاست وزیر کشور در کنارک برگزار شد، گفت: تلاش شبانه روزی ۳۴۰ نیروی راهداری این اداره کل برای بازگشایی مسیرهای فرعی و روستایی درگیر سیلاب جنوب این استان ادامه دارد اما به دلیل حجم بالای بارندگی‌ها و سیلاب نیاز است ماشین‌آلات سنگین‌تر و بیشتر به منطقه اعزام شود.

وی تاکید کرد: راهداران جنوب سیستان و بلوچستان از همان ساعات اولیه وقوع سیلاب، در محل حاضر شده و به تلاش شبانه‌روزی برای بازگشایی مسیرهای بسته شده پرداختند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: پس از بازگشایی مسیرهای بسته شده، نوبت به بازسازی و مرمت راه‌های آسیب‌دیده می‌رسد که در این راستا، برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و عملیات مرمت به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر کشور، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و استاندار سیستان و بلوچستان در این جلسه با تاکید بر اهمیت بازگشایی و بازسازی راه‌های این منطقه، قول مساعد دادند که تمام امکانات لازم برای انجام این کار به کار گرفته شود.

با تلاش راهداران و همراهی مسئولین، راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان به زودی بازسازی و به طور کامل مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر: نگاه نهادهای بین‌المللی به حوزه مواد مخدر سیاسی است
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • سیل راه ارتباطی ۲۹ روستای عنبرآباد را مسدود کرد
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد