Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیداد پور، با گرامیداشت یاد و خاطره بینانگذار مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، گفت: یکی از ساختمان های نوسازی مدارس کشور به نام « محمدرضا حافظی» نامگذاری می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، بیداد پور، عصر امروز(18 خرداد) در مراسم بزرگداشت مرحوم« محمد رضا حافظی» بنیانگذاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور، اظهار داشت: مرحوم حافظی یکی از پایه های بزرگ مدرسه سازی کشور بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون مشارکت های مردمی سازمان نوسازی مدارس کشور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حافظی، خاطرنشان کرد:  ایشان از مردان نیکی است که موسس تنها تشکل مردم نهاد رسمی کشور بوده است.

 

وی در خصوص برنامه ریزی سازمان نوسازی کشور برای گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حافظی تصریح کرد  مراسم گرامیداشت دکتر حافظی روز سه شنبه همین هفته با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور برگزار خواهد شد.

 

 بیدارپور همچنین از نام گذاری یکی از ساختمانهای سازمان نوسازی کشور به نام دکتر حافظی خبر داد و افزود: شروع بسته ی طرح تحولی آجر به آجر هم با هدف ساخت و تجهیز مدارس با مشارکت آحاد مردم در این مراسم صورت خواهد گرفت.

 

بیدارپور با مقایسه رشد اعتبارات در سال گذشته تا کنون، بیان کرد : در سال ۹۸ یکهزار و ۵۰۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه ساز کشور تعهدشد که از این میزان سهم استان لرستان نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است .

 

فتنی است، در این مراسم یک خیابان در شهر بروجرد، زادگاه مرحوم حافظی، به نام وی نامگذاری شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: نامگذاری خیابان خیرین مدرسه ساز نوسازی مدارس نوسازی مدارس کشور سازمان نوسازی مرحوم حافظی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند

رئیس فرهنگستان زبان گفت: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

به گزارش تسنیم، غلامعلی حداد عادل؛ رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی امروز در جمع مدیران مدارس غیردولتی و هیئت امنایی با اشاره به اینکه برخی مدارس غیردولتی را مفید و برخی مضر می‌دانند، اظهار کرد: اگر مؤسس مدرسه غیردولتی مدرسه ایجاد کند و به دنبال ایجاد بنگاه اقتصادی و فروش کالا باشد و به فکر کشور نباشد، این مسئله با عدالت آموزشی هماهنگ نیست.

وی افزود: اگر هدف از تاسیس مدرسه غیردولتی، آموزش فرزندان کشور مستقل از سطح اقتصادی و طبقاتی آن‌ها باشد در آن صورت مدارس غیردولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و عدالت آموزشی مؤثر باشند.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی بیان کرد: برخی خانواده‌ها امکانات مالی دارند و می‌خواهند هزینه تحصیل فرزندشان را تامین کنند؛ این به معنای صرفه‌جویی است و آموزش وپرورش می‌تواند هزینه آن را صرف دانش‌آموزان دیگر کند.

حداد عادل بیان کرد: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام و دولت جدا ندانند و برای این نظام نیرو تربیت کنیم، جاده‌صاف کن عده‌ای نباشیم که با پول و مالیات این کشور درس می‌خوانند، اما به خارج رفته و در خدمت سایرین هستند.

وی افزود: در تهران چندین مدرسه غیردولتی دارم و ۲۴ مدرسه در محروم‌ترین مناطق بلوچستان با ۳ هزار دانش‌آموز دارم، آبان ماه یک هفته با این دانش‌آموزان و والدین در ارتباط بودم و از استعداد دانش‌آموزان حیرت زده شدم.

‌وی مطرح کرد: اگر توانستیم در مدارس غیردولتی بیشتر خدمت کنیم بیشتر خوشحال باشیم که توانستیم نیروی کارآمدتر تربیت کنیم.

دیگر خبرها

  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد/نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج بنام آرمان بنفشی
  • نامگذاری یکی از خیابان‌های سنندج به نام «آرمان بنفشی»
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • فقط ۳ درصد اعتبارات نوسازی مدارس استان به کبودراهنگ اختصاص یافت
  • ۲۶ فضای آموزشی توسط خیران مدرسه‌ساز در قم ساخته شد
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر
  • احداث ۱۸۰۰ کلاس درس با جذب ۱۱۰۰ میلیاردتومان اعتبار در آذربایجان‌غربی
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • حدادعادل: افرادی که مدرسه غیردولتی ایجاد می‌کنند حساب خود را از نظام جدا ندانند
  • مدارس را به شرکت‌های دانش‌بنیان پیوند بزنید