Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@19:11:16 GMT

کرونا داشتم اما حالا خیلی بهتر هستم

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۶۶۵

کرونا داشتم اما حالا خیلی بهتر هستم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس اعتراف کرد هنوز به طور کامل آماده بازی کردن نیست.


به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا یکی از مهم ترین بازیکنانی بود که در دنیای فوتبال به ویروس کرونا مبتلا شد و این بیماری حتی بیش از یک بار گریبان او را گرفت. حالا و در آستانه بازگشت یوونتوس به میادین و پیش از بازی این هفته کوپا ایتالیا مقابل میلان، پائولو دیبالا در مورد آخرین وضعیت خودش در اینستاگرام توضیحاتی ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پائولو دیبالا گفت: "من کرونا داشتم، اما حالم خیلی بهتر شده است. البته هنوز 100 درصد آماده نیستم، اما در شرایط بسیار خوبی قرار دارم. حالا دوباره به تمرین می رویم و فوتبال باز خواهد گشت، بنابراین به زودی قادر خواهیم بود به آنچه که دوست داریم بیشتر بپردازیم."

 

پس از سه ماه بدون فوتبال در ایتالیا، رقابت های ایتالیا در 12 ژوئن و ابتدا با دیدار یوونتوس و میلان از سر گرفته می شود و بعد از آن در تاریخ 20 ژوئن نیز سری آ شروع می شود.

 

پائولو دیبالا گفت در این رابطه گفت: "امیدوارم بتوانیم از بازی خودمان لذت ببریم و مردم را نیز سرگرم کنیم. این شگفت انگیز خواهد بود که هواداران این شانس را دارند که هر روز یک بازی متفاوت را مشاهده کنند."

یوونتوس دیبالا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس دیبالا پائولو دیبالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد

ساعتی پیش تمرین تیم فوتبال رم ایتالیا در شرایطی پیگیری شد که سردار آزمون پس از طی کردن دوران مصدومیت در جمع هم تیمی‌های خود حاضر شد.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که آزمون در کنار سایر هم تیمی‌هایش تمرین کرده است. این بازیکن ایرانی پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ که در تعطیلات بین‌المللی ماه گذشته متحمل شده بود، حالا بهبود یافته است و انتظار می‌رود در روز‌های آینده یکی از گزینه‌های کادر فنی رم باشد.

تیم فوتبال رم در سری‌آ ایتالیا با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. در صدر جدول اینتر با ۸۳ امتیاز جای گرفته است و میلان و یوونتوس نیز به ترتیب با ۶۹ و ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد
  • رقابت یونایتد و یوونتوس: کونته برمی‌گردد
  • جواد خیابانی: تصادفی که داشتم باعث شد نتوانم فوتبال حرفه ای را ادامه دهم / فیلم
  • شانس استقلال بیشتر از پرسپولیس است |‌ پیشنهاد داشتم و قطعا به این مهم فکر می‌کنم!
  • ستارگان دیروز اروپا، پیرمردهای عصا به دست برزیل!
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۲۶‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم