Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-20@04:00:50 GMT

دستگیری سارق زورگیر حین اخاذی از شهروندان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۶۷۲

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد با اشاره به دستگیری سارق زورگیر خیابان نبرد جنوبی گفت: زورگیر هنگام تهدید مسافران با سلاح سرد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانشاه تیموری رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: به منظور اجرای طرح امنیت محله محور و جلوگیری از وقوع سرقت، تعداد گشت‌های انتظامی را درسطح حوزه افزایش دادیم که مأموران انتظامی هنگام گشت زنی متوجه چراغ دادن راننده خودروی سواری رو به رو در حال حرکت، در یکی از خیابان نبرد جنوبی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اشاره کرد: مأموران انتظامی، خودروی سواری را به طور نامحسوس تحت نظر گرفته که مشاهده می‌کنند، راننده خودرو، مسافران خودرو را با سلاح سرد تهدید می‌کنند که سریعاً عوامل کلانتری برای جلوگیری از وقوع آسیب و هر نوع جرمی؛ طی یک عملیات پلیسی وارد عمل شدند که راننده با دیدن خودروی پلیس سعی کرده متواری شود که با هوشیاری عوامل گشت کلانتری خودرو متوقف و متهم دستگیر شد.

رئیس کلانتری ۱۳۲ نبرد گفت: در تحقیقات اولیه مسافران خودرو بیان داشتند که از اتباع هستند و راننده پس از سوار کردن مسافران در نقطه صفر مرزی و گرفتن کرایه هر نفر به مبلغ پانزده میلیون ریال، مسافران را به خیابان نبرد نزدیک به ترمینال خاوران آورده و قصد داشته با استفاده از سلاح سرد از مسافران مبلغ بیشتری دریافت کند.

این مقام انتظامی در پایان بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم به همراه ۴ تبعه افاغنه برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری دستگیری سارق زورگیر اخاذی مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد

سرهنگ حسن ابوالحسین رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: پس از مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس به دلیل خرید مبل در یکی از سایت‌های واسط خرید و پرداخت بیعانه به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان یزد قرار گرفت. 

وی افزود: با بررسی‌های اولیه و اقدامات تخصصی، مشخص شد که شخص کلاهبردار با استفاده از حساب کاربری جعلی اقدام به درج آگهی و بعد از دریافت وجه، گوشی خود را خاموش کرده است. 

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: ماموران پلیس فتا با اقدامات فنی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم به هویت معلوم را در یکی از استان‌ها مورد شناسایی قرار دادند و پرونده برای سیر مراحل قانونی و دستگیری متهم به استان مربوطه ارسال شد.

 سرهنگ ابوالحسینی به شهروندان توصیه کرد قبل از اطمینان به صحت اطلاعات ارائه شده فروشنده، اقدام به واریز وجه نکنند و درصورتی که با چنین مواردی برخورد کردند موضوع را سریعاً از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.gov.ir اطلاع دهند و یا با شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ تماس و با کارشناسان مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری فروشنده کلاهبردار در یزد
  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت