Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:21:17 GMT

اخبار تلویزیون| زمان پخش شاهرگ مشخص شد + تیزر

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۸۹۲

اخبار تلویزیون| زمان پخش شاهرگ مشخص شد + تیزر

‍‍‍‍‍‍

"تعقیب" با موضوع همدلی اجتماعی به زودی روی آنتن می‌رود، سریال "شاهرگ" ۷ تیرماه به شبکه دو می‌رسد و تصویربرداری مجموعه تلویزیونی "۸۷ متر" راهی کردستان می‌شوند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۵ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اخبار کوتاه تلویزیون را در ادامه ببینید:

«تعقیب» روی آنتن تلویزیون می‌رود/ اثری با موضوع همدلی اجتماعی

تیزر فرهنگی «تعقیب» به تهیه کنندگی محمدجواد موحد و کارگردانی حسین دارابی تازه ترین اثر کوتاه باشگاه فیلم سوره با موضوع همدلی اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیزر کوتاه با همکاری بسیج رسانه ملی و سازمان تبلیغات اسلامی در باشگاه فیلم سوره تولید شده و به زودی در سیمای پخش خواهد شد. تیزر فرهنگی «تعقیب» چهارمین اثر کوتاهی است که باشگاه فیلم سوره از ابتدای سال 99 تولید آن را بر عهده داشته است.

اولین تیزر رسمی «شاهرگ» رونمایی شد/ پخش از 7 تیرماه

با نزدیک شدن به زمان پخش سریال «شاهرگ» به کارگردانی سیدجلال اشکذری که از 7 تیرماه از شبکه دوسیما روی آنتن خواهد رفت، از اولین تیزر رسمی این سریال رونمایی شد. این سریال 30 قسمتی که برای پخش از شبکه دو سیما تولید شده است، به روایت داستانی پرچالش از دهه 60 می‌پردازد.

بازیگرانی که در سریال «شاهرگ» نقش آفرینی می کنند عبارتند از: حسین پاکدل، نیما رئیسی، عباس غزالی، مهدی سلوکی، سیروس گرجستانی، فریده سپاه منصور، مسعود فروتن، امید روحانی، عطا عمرانی، محسن بهرامی، افسانه کمالی، سید مریم موسویان، حلیمه سعیدی، فریده دریامج، سوسن مقصودلو و با حضور سام قریبیان، سید جواد هاشمی، آزاده زارعی و سپیده خداوردی.

در خلاصه داستان «شاهرگ» که به قلم کریم لک‌زاده به نگارش در آمده؛ آمده است: در سال‌های نا آرام پس ازانقلاب در سال 60، گروه ویژه‌ای برای یک عملیات بزرگ فراخوانده شدند. این گروه مسئولیت بزرگی برعهده دارند؛ چرا که عقربه‌های چندین بمب در تهران در حال حرکت است.

عوامل سریال کیانوش عیاری راهی کردستان می‌شوند

مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری 75 درصد تصویربرداری خود را سپری کرده است. عوامل این روز‌ها در لوکیشن اصلی در خیابان نیلوفر مشغول ضبطند. داریوش کاردان، علی انصاریان و مانی صدیقی به تازگی به جمع بازیگران سریال اضافه شده‌اند. قرار است عوامل برای ضبط بخش‌هایی از سریال عازم کردستان شوند. علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، حسین سلیمانی، علی سلیمانی، محمد بحرانی، دیبا زاهدی، غزل شجاعی، مهدی دانایی مقدم، رضا مسعودی، فریده سپاه منصور، سعید پیردوست، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، سونیا سنجری، هانا وارسته، عرفان آصفی، الهه خادمی، ملیکا نصیری، مریم سلطانی و نیما نوری‌زاده از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند. مجموعه تلویزیونی «87 متر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیانوش عیاری کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 40 قسمت 45 دقیقه‌ای در حال تولید است.

تحولات "سوریه" سریال تلویزیونی می‌شودکسب و کارهای استارتاپی با مسابقه زنده تلفنی در 2 شبکه تلویزیون"رهایی" دقیقه 90 به تلویزیون رسید

مستند «ساخت غول پیکرها» برای اولین بار از شبکه چهار

شبکه چهار سیما در قالب مجموعه ی «چهارسوی علم» از روز دوشنبه 19 خرداد ماه، مستند «ساخت غول پیکرها» را روی آنتن می‌برد. واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22 یک مستند جدید و تماشایی را در قالب «چهارسوی علم» پخش می‌کند، از 19 خرداد ماه مجموعه 11 قسمتی «ساخت غول پیکرها» را برای اولین بار، برای پخش از قاب شبکه چهار سیما دوبله و آماده‌سازی کرده است. «ساخت غول پیکرها» به کارگردانی تیموتی کلارکسون محصول 2018 انگلستان است.

امروز با به کارگیری اختراعات و تکنولوژی‌های جدید برج‌ها و سازه‌های عظیم در شهرهای بزرگ، مناطق کوهستانی و در زیر زمین یا حتی زیر دریا ساخته می‌شود، که برای ساخت هرکدام از آن‌ها به تکنولوژی بسیار پیشرفته نیاز است. اما برترین سازه‌های جهان چگونه ساخته می‌شوند؟ در این مجموعه برنامه با تصویرهایی که در طول ساخت سازه‌های مختلف فیلمبرداری شده و همچنین با کمک بازسازی پیشرفته‌ و گرافیک رایانه‌ای، با جنبه‌های کلیدی و مهم ساخت سازه‌های عظیم همراه با جزییات خیره‌کننده و بسیار دقیق آشنا می‌شویم.

«هتل یخی» عنوان قسمت اول این مجموعه است، در شمال سوئد در دمای 28 درجه زیر صفر شمالگان ، یک هتل یخی بزرگ با بیش از 15 هزار تن برف و یخ در عرض 6 هفته ساخته می شود . مراحل ساخت این  سازه یخی را در این قسمت تماشا کنید.

در قسمت دوم با «شگفت انگیزترین سرسره تفریحی جهان» آشنا می شویم. در کانادا و در  منطقه ای که سرما تا  40 درجه زیر صفر نیز میرسد گروهی از مهندسان   16  ماه برای ساخت بزرگترین سرسره تفریحی جهان به نام مهاجم یوکان زمان دارند . مراحل ساخت این سرسره عظیم با استفاده از 1500 تن فولاد  در این قسمت بررسی می‌شود.

«مقاومترین پل جهان» عنوان قسمت سوم از این مستند است.شهر کبک در کانادا نیاز به پل جدیدی دارد که جایگزین پل قدیمی شود. در این قسمت مراحل ساخت مقاومترین و پیشرفته ترین پل در آمریکای شمالی به نمایش در می‌آید.

مجموعه «چهارسوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22 از شبکه چهار سیما پخش و روز بعد ساعت 15 بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

R1515/P/S4,1430/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه چهار شبکه دو شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه یک رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه چهار شبکه دو شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه یک رسانه ملی تلویزیون سریال ایرانی بازیگران سینما و تلویزیون ایران شبکه چهار شبکه دو شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران شبکه یک رسانه ملی تلویزیون شبکه چهار سیما روی آنتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی یک طرح نظرسنجی با عنوان «سنجش نگرش مردم در خصوص برنامه‌های صدا و سیما» با تعداد نمونه‌ی ۱۷۱۵ نفر از شهروندان ۱۵ سال به بالای سراسر کشور در «هفته آخر فروردین ماه» سال جاری، به شیوه مصاحبه تلفنی انجام داده است که مهم‌ترین یافته‌های این نظرسنجی به شرح ذیل است:

تماشای شبکه‌های تلویزیونی

۴۰.۸ درصد «ایرانیان» شبکه سه را بیشتر از سایر شبکه‌های تلویزیونی می‌بینند، ۳۵.۲ درصد شبکه‌ آی‌فیلم  و ۲۱ درصد شبکه یک را تماشا می‌کنند. میزان تماشای این شبکه‌ها در بین «بینندگان صدا و سیما» به ترتیب از این قرار است؛ ۵۸.۹ درصد شبکه سه،  ۵۰.۸ درصد شبکه آی‌فیلم و ۳۰.۳ درصد شبکه یک. ۶۹.۲ درصد «ایرانیان» بیننده برنامه‌های صدا و سیما هستند.

تماشای برخی برنامه‌های تلویزیون


یافته‌های نظرسنجی ایسپا نشان می‌دهد ۳۶.۹ درصد از «ایرانیان» برنامه مردان آهنین و ۳۴.۷ درصد برنامه زندگی پس از زندگی، ۳۴.۲ درصد برنامه محفل، ۳۲.۳ درصد برنامه شب خوش، ۳۱.۸ درصد برنامه فوتبال برتر، ۲۹.۷ درصد برنامه پانتولیگ و ۲۶.۵ درصد برنامه معرکه، ۲۴.۵ درصد برنامه مهمونی، ۲۱.۳ درصد برنامه ماه خدا، ۱۸.۸ درصد برنامه ماه من، ۱۷.۲ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۱۶ درصد برنامه پاورقی و ۱۲.۱ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.



میزان تماشای این برنامه‌ها در بین «افرادی که تلویزیون تماشا می‌کنند» به این ترتیب است؛ ۵۳.۳ درصد برنامه مردان آهنین و ۵۰.۱ درصد برنامه زندگی پس از زندگی را دیده‌اند، ۴۹.۴ درصد برنامه محفل، ۴۸ درصد برنامه شب خوش، ۴۶ درصد برنامه فوتبال برتر، ۴۲.۹ درصد برنامه پانتولیگ و ۳۸.۳ درصد برنامه معرکه، ۳۵.۴ درصد برنامه مهمونی، ۳۰.۷ درصد برنامه ماه خدا، ۲۷.۲ درصد برنامه ماه من، ۲۴.۸ درصد برنامه ایران دوست داشتنی، ۲۳.۱ درصد برنامه پاورقی و ۱۷.۵ درصد برنامه برمودا را دیده‌اند.

پربازدیدترین سریال‌های تلویزیونی

۴۵.۴ درصد از «ایرانیان» گفته‌اند سریال زیرخاکی، ۲۳.۲ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۰.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.
میزان تماشای این سریال‌های تلویزیونی در بین «بینندگان تلویزیون» حاکی از این است که ۶۵.۵ درصد آنها گفته‌اند سریال زیرخاکی را دیده‌اند. ۳۳.۵ درصد سریال هفت سر اژدها و ۲۹.۴ درصد سریال رستگاری را دیده‌اند.

دیگر خبرها

  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • «دست‌های فیلمسازان ما را در پروژه‌های تاریخی بسته‌اند»
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • «آقای قاضی» به شبکه دو می‌آید