Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@15:50:21 GMT

راه‌اندازی پلیس متروی اصفهان دنبال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۱۵۵۱

راه‌اندازی پلیس متروی اصفهان دنبال می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پیشنهاد ایجاد پلیس متروی اصفهان با همراهی بخش اطلاعاتی و امنیتی پلیس دنبال شده و مدیریت شهری نیز آمادگی دارد که در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

علیرضا نصراصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دیدار اخیر اعضای شورای شهر با فرمانده جدید انتظامی استان اصفهان، اظهار کرد: شورای شهر ارتباط نزدیکی با نیروی انتظامی دارد و در این جلسه بر تداوم خدمات متقابل و تعامل میان نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ماده ۱۰۸ قانون توسعه ششم مبنی بر اینکه باید سامانه‌ها و دوربین‌های ثبت تخلفات رانندگی در اختیار پلیس قرار گیرد اشاره کرد و افزود: یکی از موارد مطرح شده در این دیدار، اجرای ماده ۱۰۸ بود که اجرای آن نیاز به همراهی مدیریت شهری و پلیس راهور دارد؛ بودجه ۲۰ میلیارد تومانی توسط شهرداری اصفهان برای این امر تأمین می‌شود و در مقابل نیز پلیس راهور خدماتی را به مدیریت شهری ارائه خواهد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص پیشنهاد ایجاد پلیس مترو در این شهر نیز تصریح کرد: این موضوع با همراهی بخش اطلاعاتی و امینی پلیس دنبال شده و مدیریت شهری نیز آمادگی دارد که در این مسیر اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به آتش‌سوزی‌های اخیر در فضاهای سبز برخی از شهرهای کشور از جمله اصفهان ادامه داد: برای مراقبت از شهر در برابر هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد باید تجارب گذشته مورد ارزیابی قرار گیرد؛ اغتشاشات آبان‌ماه تجاربی را به همراه داشت که بدانیم شهر از چه ناحیه‌ای آسیب پذیر بوده و نظارت بر این بخش‌ها را افزایش دهیم.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: نیروهای کنترل نظارت معاونت خدمات شهری به‌طور مستمر درحال گشت زنی در سطح شهر هستند تا در صورت بروز اتفاقی مشابه آتش‌سوزی‌های اخیر اقدامات لازم را انجام دهند البته وسعت شهر به حدی است که شاید بخش‌هایی در این رابطه مغفول بماند.

کد خبر 427573

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رئیس شورای شهر اصفهان شورای شهر اصفهان نیروی انتظامی پلیس راهور پلیس مترو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند.

هادی اسحاقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به نزول رحمت الهی در چند روز اخیر در شهر اصفهان و برخی دیگر از کلان‌شهرها، ناوگان سازمان خدمات موتوری در آماده‌باش قرار داشته است و در صورتی که آبگرفتگی یا مشکلی در سطح شهر اصفهان وجود داشته باشد در کوتاه‌ترین زمان به ارائه خدمات خواهد پرداخت.

وی افزود: این سازمان با توجه به رسالت خود و لزوم یکپارچگی و ایجاد وحدت در کشور، همیشه در صورت بروز بحران در نقاط مختلف کشور و لزوم حضور جهت ارائه خدمات و کمک به مدیریت بحران، در صحنه حضور داشته و سعی کرده است تجهیزات خود را در مواقع بحران در کشور بسیج کند.

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به بارندگی سیل‌آسا در استان خوزستان و شهر اهواز، در ساعات پایانی روز پنجم فروردین درخواست اعزام تجهیزات از طرف مدیریت شهری اهواز از اصفهان صورت گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تیم بحران سازمان خدمات موتوری تشکیل جلسه داد و با ارتباط‌گیری با مدیریت شهری اهواز مشکلات موجود مشخص و نیازهای تجهیزاتی جهت جلوگیری از بحران و رفع آبگرفتگی معابر این شهر تعیین و همان شب ناوگان و تجهیزات مورد نیاز رهسپار شهر اهواز شدند و از صبح روز ششم فروردین در شهر اهواز به خدمت‌رسانی پرداختند.

وی ادامه داد: از صبح ششم فروردین تجهیزات سازمان خدمات موتوری در شهر اهواز حضور دارند و با توجه به وجود آبگرفتگی در نقاط مختلف این شهر، تحت فرماندهی مدیریت بحران شهر اهواز، به ارائه خدمات می‌پردازند و تا موقعی که آبگرفتگی این شهر به طور کامل رفع نشود و نیاز به حضور در این شهر باشد، نیروهای سازمان خدمات موتوری در این شهر حاضر خواهند بود.

کد خبر 740160

دیگر خبرها

  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • تعریض پل دهرود، اولین اتفاق خوب عمرانی ۱۴۰۳ مشهد
  • حمایت از سرمایه‌گذاران در اولویت مدیریت شهری نقده قرار دارد
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان یاری‌رسان مدیریت شهری اهواز + فیلم
  • سال ۱۴۰۳ موعد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مدیریت شهری است
  • مدیریت شهری به دنبال رفع مشکلات شهر و جلب رضایت شهروندان است
  • مدیریت‌شهری قزوین پاسخگوی آب‌گرفتگی شهرک دانش باشد
  • با عملکرد جهادی مدیریت شهری چتر خدمت بر سر همه محلات شهر گسترده خواهد شد
  • انقلاب شهری با حرکت به سمت محله‌های هوشمند
  • توجه ویژه مدیریت شهری اصفهان به احداث مراکز گردشگری در شمال شهر