Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه احداث باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه باید هر چه سریعتر شروع شود، گفت: پسندیده این استان نیست که ساخت موزه دفاع مقدس آن همچنان بلاتکلیف باشد.

هوشنگ بازوند در جلسه بررسی پروژه باغ موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه در طول هشت سال جنگ تحمیلی درگیر مستقیم جنگ بود، بطوری که جنگ در این استان آغاز و در آن نیز خاتمه یافت، بر این اساس به هیچ عنوان پسندیده کرمانشاه نیست که ساخت باغ موزه دفاع مقدس آن همچنان بلاتکلیف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر پیگیری ویژه تمامی دستگاه های ذیربط برای تسهیل در روند ساخت پروژه باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه مکان اجرای این پروژه در ورودی شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده، موقعیتی ویژه برای مسافرین جهت بازدید از رشادت ها و ایثارگری های مردم این استان ایجاد خواهد کرد.

بازوند تصریح کرد: استان کرمانشاه با توجه به ویژگیهای خود در جنگ تحمیلی باید گام های بلندتری برای اجرای این پروژه بردارد.

وی ادامه داد: با ساخت این پروژه، جوانان حال حاضر از رشادت های جوانان دوران دفاع مقدس بیش از پیش مطلع خواهند شد و این پروژه می تواند یکی از عوامل مهم توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی در پایان از دستگاه های متولی خواست برنامه زمانبندی اجرای این پروژه را با همکاری تمامی دستگاه های ذیربط در جلسه آینده گزارش دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه باغ موزه دفاع مقدس استانی اجتماعی استاندار كرمانشاه باغ موزه دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای شاخص ارتش در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روز ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کنند.

آنچه که امروز به آن می‌بالیم مرهون حماسه آفرینی و پایمردی شجاعانی است که در هشت سال دفاع مقدس از کارزاری شگرف و در مقابل تمامی قدرت‌های روز جهان آبدیده شدند و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز خویش به ارمغان آوردند.   از مجموع رزمندگان دفاع مقدس ۱۹ هزار مازندرانی هستند که ۳ هزار و ۳۰۰ شهید ارتش از این استان تقدیم ارزش‌های نظام شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اتمام ساخت پروژه بیمارستان سرطان کرمانشاه در اردیبهشت امسال
  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • تیری آنری: رئال مادرید شایسته صعود به نیمه‌نهایی بود؛ دفاع‌کردن به اندازه حمله‌کردن مهم است
  • بازدید رایگان از محوطه‌های تاریخی و موزه‌ها
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برج‌های دو قلوی شهرکرد؛ همچنان بلاتکلیف
  • افخمی: بعید نبود شهید آوینی سراغ تولید سینمای داستانی برود/ ویژگی‌های دفاع مقدس موجب شد «سید مرتضی» فرم مستند را انتخاب کند+فیلم
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»