Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر، با بیان اینکه ۸۰۰ هزار نفر از طریق پیامک در طرح  مسکن ملی ثبت نام کرده‌اند، گفت: در گذشته اعلام کردیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور امکان ثبت نام حضوری وجود نداشت بنابراین اعلام شد که متقاضیان از طریق پیامک ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: از ۱۳ خرداد به متقاضیانی که از طریق پیامک ثبت نام کرده اند اعلام شد تا به ادارات کل جهت تکمیل اطلاعات خود مراجعه کنند.

محمودزاده یادآور شد: به جهت جلوگیری از ازدحام در ادارات کل طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته روز و ساعت مراجعه تمامی متقاضیان مشخص شده تا از ازدحام در ادارات کل جلوگیری شود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه کل بازه زمانی که برای این موضوع در نظر گرفته شده ۲ هفته است، افزود: طبق برنامه زمانی در نظر گرفته شده با اجرای این طرح ازدحام در ادارات ایجاد نمی‌شود، اما اگر احساس شد مشکلی در این زمینه وجود دلرد بلافاصله مدت زمان وارد کردن اطلاعات افزایش می‌یابد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: از روز ۱۳ خرداد ماه با پیامکی که برای متقاضیان ارسال می‌شود طبق برنامه زمانبندی شده که باز هم با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی صورت خواهد گرفت کسانی که دسترسی به کامپیوتر شخصی ندارند می‌توانند به مراکز اعلام شده مراجعه و اطلاعات خود را تکمیل کنند.

محمودزاده اضافه کرد: بعد از تکمیل اطلاعات این ۸۰۰ هزار نفر و پالایش آن، متقاضیان واجد شرایط را اعلام خواهیم کرد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در خصوص اینکه آیا این ثبت نام‌ها در طرح اقدام ملی مسکن در مراحل بعدی هم ادامه خواهد داشت، گفت: سیاست کلی وزارت راه و شهرسازی این بوده که تولید مستمر مسکن را در هر استان دنبال کنیم و آن را به مدیر کل‌های استان‌ها ابلاغ کردیم تا مدیریت هر استان با تامین زمین و منابع بانکی لازم بتوانند اقدام به ساخت و تولید مسکن کنند.

محمودزاده پیش‌نیاز تولید بیشتر مسکن را تامین پیش‌نیازهای تولید مسکن از جمله تامین اراضی و تسهیلات عنوان کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: برنامه‌ای که هم‌اکنون برای طرح اقدام ملی مسکن برنامه‌ریزی شده است احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای دهک‌های ۴ تا ۷ درآمدی که بر اساس توان اعلامی استان‌ها در تامین زمین و تسهیلات بانکی بوده است که امیدواریم این تعداد افزایش یابد.

کد خبر 519185 برچسب‌ها وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی مسکن مهر كرونا در ايران معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی وزیر راه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان

مهدی محمدی با بیان اینکه ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه پیام نور از اول اردیبهشت آغاز شد، اظهار داشت: دانشجویان متقاضی جهت ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه می‌توانند درخواست وام شهریه خود را در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویی به نشانی https://refah.swf.ir ثبت نمایند.

وی درباره مبلغ وام شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: مبلغ وام شهریه به ازای هر نیمسال تحصیلی در مقطع کارشناسی ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال، در مقطع کارشناسی ارشد ۵۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال و در مقطع دکترا ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه همچنین تصریح کرد: طبق ضوابط و قوانین دانشجویان در مقطع کارشناسی به مدت ۸ نیمسال تحصیلی، کارشناسی ارشد به مدت ۴ نیمسال و در مقطع دکترا نیز ۸ نیمسال تحصیلی می‌توانند از این وام بهره‌مند شوند.

محمدی در پایان با تاکید بر رایزنی‌های مکرر دانشگاه با صندوق رفاه در خصوص تخصیص اعتبار بودجه وام دانشجویی به دانشجویان مستعد دانشگاه افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش دانشگاه و واحد استانی مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود اراِیه نمایند.

منبع: ایسنا

tags # وام سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه‌گانه شدند
  • ۷۱ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن واجد شرایط سه گانه شدند
  • مسیرگشایی‌های تبریز از پروژه‌های شاخص کشور در حوزه بازآفرینی است
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با کارکنان راه و شهرسازی استان هرمزگان
  • معاون استاندار هرمزگان: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تحویل مردم شده است
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • مدیرکل جدید راه و شهرسازی هرمزگان معرفی شد