Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید عباس رهگشای ضمن معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران با اینکه سهمیه طرح اقدام ملی مسکن برای استان در مرحله دوم حدود ۸ هزار واحد پیش‌بینی شده‌است گفت: با احتساب مرحله اول در مجموع در قالب طرح اقدام ملی مسکن حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی برای استان مصوب و ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: تمام متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مازندران می‌بایست با مراجعه به سایت مسکن ثبت نام کنند و پس از راست آزمایی متقاضیان می‌توانند از مزیت‌های این طرح استفاده کنند.
رهگشای گفت: طرح راست آزمایی مرحله اول ثبت نام شدگان در استان مازندران به نیمه راه رسید و متقاضیانی که مشمول این طرح شناخته شدند از طریق پیامک به آن‌ها اطلاع رسانی شده است.
معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران افزود: در مرحله اول سهمیه مصوب برای استان در قالب طرح اقدام ملی مسکن حدود ۹ هزار نفر بود که پس از پایان راست آزمایی افراد مشمول برای مراحل قانونی معرفی خواهند شد.
رهگشای گفت: بزودی ثبت نام مرحله دوم برای متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مازندران انجام می‌شود و تمام افراد متقاضی این طرح در مناطق بافت فرسوده، زمین دولتی و خود مالکی می‌بایست از طریق سامانه درخواست خود را ارایه دهند.
او عدم دریافت زمین و مسکن دولتی را یکی از شرایط اصلی برای متقاضیان مسکن ملی در سطح استان بیان کرد و افزود: کسانی که پیش از این سابقه دریافت زمین و یا مسکن و یا تسهیلات ساخت مسکن داشتند، بند جیم آن‌ها قرمز شده و حتی در صورت ثبت نام در سامانه نیز در راست آزمایی حذف خواهند شد. کمبود زمین دولتی چالش پیشروی مسکن ملی در مازندران معاون بازآفرینی و مسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران کمبود زمین دولتی را از موانع اصلی پیشروی طرح اقدام ملی مسکن در این خطه شمال کشور بیان کرد و گفت: در حال حاضر در اکثر شهرستان‌های ۵۸ گانه استان زمین دولتی برای اجرای این طرح وجود ندارد.
او افزود: در مرحله اول طرح مسکن ملی از ۵۸ شهر استان صرفا در ۲۳ شهر اجرایی شد و مابقی سهمیه استانی در قالب بافت فرسوده و خود مالکی جذب شده است.
رهگشای گفت: دستگاه‌های دولتی که زمین برای اجرای پروژه طرح اقدام ملی مسکن دارند، می‌توانند آن را در اختیار شرکت تعاونی مسکن کارکنانشان قرار دهند تا این افراد فاقد مسکن بتوانند از مزایا و تسهیلات این طرح بهره‌مند شوند.
او میزان تسهیلات پرداختی برای ساخت مسکن ملی را حدود یک میلیارد رالن برای هر واحد اعلام کرد که در بافت فرسوده بخشی از این تسهیلات به صورت یارانه‌ای و در مابقی اراضی با نرخ سود ۱۸ درصد پرداخت خواهد شد.
رهگشای پیش بینی کرد تا پایان دولت تدبیر و امید در سال ۱۴۰۰ حداقل نیمی از واحد‌های مسکونی در قالب طرح ملی در استان مازندران تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.
او افزود: اکثر این واحد‌ها در اراضی خود مالکی تکمیل و بهره برداری خواهد شد.
مرحله اول طرح اقدام ملی مسکن در مازندران دی ماه امسال در ساری با حضور وزیر راه و شهرسازی شروع شد و حدود ۹ هزار نفر در سامانه برای دریافت مسکن ثبت نام کردند.
طرح اقدام ملی مسکن از برنامه‌های دولت تدبیر و امید برای خانه دار کردن افراد فاقد مسکن از آبان ماه سال ۹۸ در سطح کشور استارتش زده شد به طوری که طبق این برنامه وزرات راه و شهرسازی موظف شد تا با تامین زیرساخت‌ها از جمله مسکن تا سال ۱۴۰۰ حداقل ۴۰۰ هزار واحد مسکونی را در سطح کشور احداث کند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راه و شهرسازی مازندران طرح اقدام ملی مسکن مسکن مهر طرح اقدام ملی مسکن راه و شهرسازی راست آزمایی زمین دولتی مرحله اول مسکن ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • دولت سیزدهم عزم راسخی برای تأمین مسکن اقشار کم‌برخوردار دارد
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • ازبکستان امید سه کشور را ناامید نکرد!
  • عراق، قرقیز و افغانستان در انتظار برد ازبک‌ها
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • باید به سهمیه المپیک برسیم
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم