Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه گفت: جغرافیای مقاومت، نام و آرمان‌های بلند و نورانی رمضان عبدالله را که نویدبخش آزادی قدس و دفع غده سرطانی اسرائیل از منطقه است فراموش نخواهد کرد. تاریخ انتشار: 09:34 - 19 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۷۱۶۸

خبرگزاری میزان - در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پیام تسلیتی خطاب به زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح ذیل است:

برادر مکرم آقای زیاد نخاله دبیرکل شجاع جنبش جهاد اسلامی فلسطین

سلام علیکم؛

درگذشت جانسوز مجاهد اعظم و مبارزه خستگی ناپذیر انتفاضه مقدس فلسطین، برادر عالیقدر "دکتر رمضان عبدالله شلح" دبیرکل پیشین جنبش جهاد اسلامی فلسطین، موجب تاثر و تالم خاطر اینجانب و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گردید.

بی‌شک جغرافیای مقاومت و انتفاضه فلسطین نام، یاد و آرمان‌های بلند و نورانی آن مجاهد شریف که یادآور اراده و مقاومت خلل ناپذیر مردم مظلوم فلسطین و نوید بخش آزادی قدس و آینده درخشان، پرامید و افتخار آمیز فلسطینیان قهرمان و محو حیات ننگین رژیم جعلی، جنایتکار و کودک‌کش صهیونیستی و دفع غده سرطانی اسرائیل از منطقه است را در حافظه تاریخی خود و در کنار سردار نامدار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید فتحی شقاقی فراموش نخواهد کرد و پرچم آن مبارزه همیشه جاوید را برافراشته و نماد شرافت، فضیلت، عزت و افتخار خود در بستر تاریخ قرار خواهد داد.

فقدان آن مبارزه مخلص و فداکار را به ملت مظلوم فلسطین به ویژه مجاهدان جنبش جهاد اسلامی و رزمندگان مقاومت و انتفاضه فلسطین در جای جای سرزمین‌های اشغالی را تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت باری تعالی برای آن مرحوم رضوان و مغفرت الهی و برای جنابعالی و خانواده معظم و همرزمان وی در جبهه مقاومت، صبر و شکیبایی و دوام توفیق خواستارم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین دو روز پیش پس از یک دوره بیماری که به مدت ۲ سال طول کشیده بود، دعوت حق را لبیک گفت. در پی درگذشت رمضان عبدالله روز گذشته روسای قوای سه گانه و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری کشورمان پیام های تسلیتی را صادر کردند.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت سردار قاآنی در پی درگذشت دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه جنبش جهاد اسلامی فلسطین رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، با گذشت ۲۰۱ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی عملیات‌های موشکی گروه‌های مقاومت فلسطین علیه سرزمین‌های اشغالی متوقف نشده است.

گردان‌های المجاهدین اعلام کرد که همزمان با سالگرد شهادت «عمر ابوشریعه» (ابوحفص) بنیان‌گذار این گردان‌ها، شهرک صهیونیستی «بئیری» را موشک‌باران کرده است.

همچنین جنبش المجاهدین فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد که اسیران صهیونیست تنها با اراده مقاومت و با آزادی اسیران شجاع فلسطینی در قالب یک توافق شرافتمندانه آزاد خواهند شد.

این جنبش از تمامی مبارزان خود، دیگر مبارزان فلسطینی و آحاد ملت فلسطین خواست که به اقدامات مقاومتی خود شدت ببخشند و در برابر دشمن صهیونیست به پا خیزند.

پیش از این نیز مبارزان سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سدیروت و نیرعام و شهرک‌های اطراف غزه را هدف حمله‌های راکتی قرار دادند.

گردان‌های قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها با نظامیان صهیونیست که به شرق جحر الدیک در مرکز غزه رخنه کرده بودند، مقابله کرده است.

همچنین منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه خبر دادند. این منابع اعلام کردند که آژیر خطر در مرکز نظامی کزوویم در اطراف غزه به صدا درآمده است.

کد خبر 6087975

دیگر خبرها

  • جهاد اسلامی کمک‌های آمریکا به اشغالگران را محکوم کرد
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • جهاد اسلامی: برپایی دولت فلسطینی بر اساس توافق اسلو یک فریب بزرگ است
  • معاون رهبر حماس: طوفان الاقصی روحی تازه در کالبد آرمان فلسطین دمید
  • پیام هشدارآمیز القسام: زمان برای آزادی اسرای صهیونیست رو به پایان است + فیلم
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • حماس پیشنهاد عجیب کشورهای عربی را قاطعانه رد کرد
  • شهیدی که مغز متفکر مقاومت فلسطین بود