Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@02:31:39 GMT

حمایت ستاره سیتی از تظاهرات علیه نژادپرستی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۰۰۷

حمایت ستاره سیتی از تظاهرات علیه نژادپرستی

رحیم استرلینگ ستاره منچسترسیتی می‌گوید نژادپرستی تنها بیماری‌ای است که بشریت این روزها در حال مبارزه با آن است.

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی و سیاه‌پوست منچسترسیتی از تظاهرات اخیر در آمریکا و کشورهای مختلف دنیا علیه نژادپرستی حمایت کرده و می‌گوید شکست دادن نژادپرستی مهمترین مساله‌ای است که جامعه بشری این روزها با آن روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استرلینگ می‌گوید مبارزه با نژادپرستی و ایستادگی در مقابل تبعیض مهمتر از خطری است که ویروس کووید19 جامعه بشری را با آن روبرو کرده. این ستاره منچسترسیتی همچنین از تظاهرکنندگان علیه نژادپرستی خواست صلح‌طلبانه بودن اعتراضات خود را رعایت کنند.

 

استرلینگ در گفتگو با بی‌بی‌سی در این باره گفت:" می‌دانم شاید این حرف عجیب به نظر برسد ولی در حال حاضر نژادپرستی تنها بیماری‌ای است که در حال مبارزه با آن هستیم. در این لحظه، این مهمترین مشکل جامعه بشری است چرا که سالهای سال است به آن درگیر هستیم".

 

ستاره منچسترسیتی در ادامه گفت:" مثل هر اپیدمی دیگری، ما می‌خواهیم راه‌حلی پیدا کنیم تا جلوی این بیماری را بگیریم. همه تظاهرکنندگانی که این روزها در خیابانها هستند برای این تلاش می‌کنند. آنها به دنبال پیدا کردن راه‌حل هستند، راهی برای پایان دادن به بی‌عدالتی‌ای که با آن مواجه هستند. آنها برای آرمان‌شان در حال جنگیدن هستند".

 

استرلینگ در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" تا زمانی که آنها به تظاهرات صلح‌آمیز ادامه دهند، به کسی آسیب نرسانند و وارد مغازه‌ای نشوند، همه این اعتراض‌ها و مبارزات قابل تقدیر است. من وقتی چنین اتفاقاتی می‌افتد به شغلم فکر نمی‌کنم چون معتقدم ایستادگی در مقابل آن کاری است که درست است و باید انجام شود".

 

 

رحیم استرلینگ منچستر سیتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رحیم استرلینگ منچستر سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست

شرکت آمریکایی تسلا پس از شکایت یک کارگر سیاه پوست خود که ادعا می‌کرد در محل کارش مورد آزار و اذیت شدید و نژادپرستی قرار گرفته است، مجبور به پرداخت غرامت ۳ میلیون دلاری شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، طبق اسناد یک پرونده قضایی در آمریکا که روز جمعه منتشر شد، شرکت خودروسازی تسلا پس از شکایت کارگر سیاه پوست خود که ادعا می‌کرد در محل کارش مورد آزار و اذیت شدید و نژادپرستی قرار گرفته است، مجبور به پرداخت غرامت 3 میلیون دلاری شد.

اگرچه شرکت سازنده خودروهای برقی تسلا که متعلق به ایلان ماسک، میلیاردر معروف آمریکایی است، این پرونده را حل و فصل کرد اما گفته می‌شود که با چندین پرونده تبعیض نژادی دیگر نیز مواجه است.

تسلا و وکلای این سیاه پوست یعنی اووِن دیاز که اپراتور سابق آسانسور در کارخانه مونتاژ این شرکت در شهر فرمونت کالیفرنیا بود، جزئیات این توافق پرداخت را در پرونده دادگاه فدرال سانفرانسیسکو فاش نکردند.

تظاهرات فعالان محیط زیست علیه توسعه کارخانه تسلا در آلمانشکایت سرمایه گذار تسلا از ایلان ماسک به علت تبعیض در محل کار

این توافق پس از اینکه سال گذشته هیئت منصفه رأی به پرداخت 3.2 میلیون دلار غرامت به دیاز داد و هر دو طرف خواستار تجدید نظر شدند، به این مناقشه پایان می‌دهد.

هیئت منصفه دیگری در سال 2021 رای به پرداخت 137 میلیون دلار به دیاز داده بود که یکی از بزرگترین احکامی بود که تا آن زمان در پرونده تبعیض نژادی مربوط به یک کارگر مجرد صادر شده بود. اما یک قاضی دیگر اعلام کرد که این حکم افراطی است و پس از اینکه دیاز از دریافت 15 میلیون دلار خودداری کرد، قاضی دستور دادرسی دوم را صادر کرد.

دیاز، که برای اولین بار در سال 2017 از تسلا شکایت کرد، ادعا کرد که زمانی که در کارخانه فرمونت کار می‌کرد هر روز مورد توهین و سایر رفتارهای نژادپرستانه قرار می‌گرفت و تسلا شکایت های او را نادیده می گرفت.

تسلا و وکلای دیاز بلافاصله به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. این شرکت گفته است که تبعیض را تحمل نمی‌کند و کارمندانی را که متهم به رفتار نژادپرستانه هستند اخراج کرده است.

بر اساس این گزارش، تسلا با ادعاهای مشابهی مبنی بر تبعیض نژادی در کارخانه فرمونت در یک پرونده دادرسی دسته جمعی از سوی 6000 کارگر و پرونده های قضایی جداگانه در کالیفرنیا و همچنین پرونده‌های فردی مواجه است.

تسلا هرگونه تخلف از سوی این شرکت را در این پرونده‌ها تکذیب کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربه آزاد رحیم استرلینگ مقابل لسترسیتی به فضا رسید! / فیلم
  • شوک سیتی به بارسا؛ یک یورو هم تخفیف ندارد!
  • پوچتینو علیه طرفداران چلسی: از استرلینگ حمایت می‌کنم
  • پوچتینو: هواداران چلسی باید به تصمیمات من احترام بگذارند؛ استرلینگ فقط کمی بدشانس بود
  • رحیم استرلینگ و از دست دادن ضربه پنالتی مقابل لسترسیتی (چلسی 1-0 لسترسیتی)
  • غرامت ۳ میلیون دلاری تسلا در پرونده نژادپرستی علیه کارگر سیاه پوست
  • تظاهرات در پاریس علیه «خشونت پلیس» و «نژادپرستی سیستماتیک»
  • تظاهرات مشترک حامیان فلسطین و مخالفان نژادپرستی در انگلیس
  • عصبانیت مدیر سیتی از تقابل دوباره با رئال‌مادرید
  • سیتی بزرگترین باشگاه تولیدکننده انرژی پاک می‌شود