Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-18@07:21:59 GMT

امام جمعه بندرماهشر کرونا گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۱۹۷

امام جمعه بندرماهشر کرونا گرفت

به گزارش افکارنیوز،

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه بندرماهشهر با انتشار فیلمی در شبکه‌های اجتماعی از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای خود خبر داد.

اخبار سیاسی-​ امام جمعه بندر ماهشهر در این فیلم کوتاه نوع ابتلای خود به کرونا ویروس را خفیف اعلام کرده است و عنوان نموده حال عمومی‌‌ام خوب است.

غبیشاوی در ادامه این فیلم با توصیه به رعایت موارد بهداشتی، عنوان کرد: کرونا را جدی بگیریم، در اجتماعات شرکت نکنیم، فاصله اجتماعی را رعایت کنیم و در صورت امکان بدون دلیل از منزل خارج نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی امام جمعه بندرماهشهر پس از شیوع بیماری کرونا در این شهرستان با تشکیل گروهی از طلاب جهادی برای غسل، کفن و دفن بیماران کرونایی فوت شده اقدام نمود و خودش نیز علیرغم خطر در این اقدام پیش قدم شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کرونا فاصله اجتماعی امام جمعه بهداشت کرونا کرونا ویروس فاصله اجتماعی امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ «سیروس دهقان شیری» مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با حضور در دفتر "حجت الاسلام والمسلمین دربانی" امام جمعه شهرستان چهارباغ،  با ایشان دیدار و گفت ‌و گو کرد و از رهنمودهایشان بهره مند شد.

در این دیدار دهقان شیری با بیان خدمات قابل توجه در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و حرفه‌آموزی به اتباع و مهاجرین خارجی ، به تشریح وضعیت اتباع خارجی مقیم آن شهرستان  و برگزاری نماز عید سعید فطر در شهرستان چهارباغ پرداخت و یادآور شد: تاکنون  اقدامات بسیار گسترده‌ای در حوزه سوادآموزی ، ساخت مدارس و تجهیز مراکز بهداشتی برای اتباع خارجی انجام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین دربانی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه اتباع و مهاجرین خارجی، در خصوص دغدغه های جامعه مهاجرین و آشنایی ایشان با معارف اسلامی و پیگیری سواد آموزی وحفظ عزت و کرامت انسانی افراد توصیه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل امور اتباع البرز با امام جمعه چهارباغ
  • بازسازی انهار کشاورزی شهرستان فومن با بیش از ۶ میلیارد تومان اعتبار
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • حمله ایران به اسرائیل تاریخ ساز شد و باعث فخر و مباهات ما ایرانیان است
  • «بارانی» امام جمعه موقت سمنان شد
  • امام جمعه موقت سمنان منصوب شد
  • انتصاب امام جمعه موقت جدید سمنان
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • علما مرزبانان سنگرهای عقیدتی هستند
  • نماز جمعه یکی از دست آورد‌های مهم انقلاب اسلامی است