Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@16:02:37 GMT

تصمیم جالب سازمان لیگ برای بازی های دسته اول

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۲۰۷

تصمیم جالب سازمان لیگ برای بازی های دسته اول

با توجه به گرمی هوا در ماه های تیر و مرداد سازمان لیگ بر آن است بازی های باقی مانده لیگ یک را زیر نور برگزار کند.

به گزارش "ورزش سه"، این خبر را فریبرز محمود زاده مسئول برگزاری بازی های لیگ یک عنوان کرد و گفت: در این باره چهار بار با باشگاه ها و هیات فوتبال استان ها نامه نگاری کردیم و تلاش ما بر این بوده مشکلات نور همه استادیوم ها برطرف نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعیت این است به خاطر گرمی هوا در ماه های تیر و مرداد امکان برگزاری بازی ها در ساعات ابتدایی عصر وجود ندارد و بازی ها باید زیر نور برگزار شود. در نهایت هر تیمی نتواند امکانات را برای برگزاری بازی ها زیر نور فراهم کند باید بازی خود را در شهر دیگر استان یا خارج از استان برگزار نماید.

 

مسئول برگزاری بازی های لیگ یک اضافه کرد: نزدیک به 60 در صد از تیم ها مشکلی برای برگزاری بازی ها زیر نور ندارند. 20 درصد از تیم ها نیز استادیوم هایشان با کمبود نور مواجه است که این اشکال در روزهای باقی مانده قابل برطرف شدن است و 20 در صد از تیم ها هم شرایط برگزاری بازی ها زیر نور را ندارند.

 

بر اساس تصمیم سازمان لیگ بازی های لیگ یک روز 5 تیر با برگزاری دیدار معوقه سپیدرود – هوادار آغاز خواهد شد و قرار است بازی های هفته بیست و هفتم هم سه شنبه دهم تیر ماه آغاز شود.  

 

بدون شک این تاکید سازمان لیگ در نهایت منجر به این خواهد شد که یکی از اشکالات اساسی استادیوم هایی که میزبان بازی های دسته اول هستند برطرف شود. از سویی در هوای گرم برگزاری بازی زیر نور موجب افزایش سطح کیفی بازی خواهد شد.

سازمان لیگ برتر دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر دسته یک برگزاری بازی ها سازمان لیگ زیر نور لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال

علیرضا فغانی با اخراج ایمن حسین، حواشی جام ملت های آسیا را دوچندان کرد

طرفداری | در بازی مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بین عراق و اردن، علیرضا فغانی، داور ایرانی، ایمن حسین، مهاجم عراقی را به دلیل خوشحالی گل تحریک‌آمیز از زمین بازی اخراج کرد.

این تصمیم فغانی با اعتراض شدید هواداران و رسانه‌های عراقی مواجه شد. آنها معتقد بودند که فغانی در این صحنه سخت‌گیرانه عمل کرده و کارت زرد دوم را به اشتباه به حسین نشان داده است.

کارشناسان داوری نیز نظرات مختلفی درباره این صحنه داشتند. برخی از آنها معتقد بودند که فغانی تصمیم درستی گرفته است، اما برخی دیگر معتقد بودند که کارت زرد اول کافی بود و نیازی به اخراج حسین نبود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در نهایت از تصمیم فغانی حمایت کرد و اعلام کرد که او در این صحنه قانون را به درستی اجرا کرده است. فدراسیون فوتبال استرالیا هم با حمایت ویژه از علیرضا فغانی اورا به کشور بازگرداند و AFC دیگر قضاوتی به او در این جام نداد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • توخل: دروتموند در فاز هجومی خوب است اما برد می‌خواهیم
  • برگزاری مراسم دسته‌روی شهادت امام علی (ع) در گرگان
  • علیرضا فغانی آقای گل جام ملت‌های آسیا را اخراج کرد | اتفاقات جنجالی سال
  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • کروس در رئال مادرید می‌ماند
  • اظهارات جالب مهدی قایدی درباره مهدی طارمی
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!