Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:11:28 GMT

مشاهده ارزش روزانه و فروش سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۲۴۱

به گزارش «تابناک»، مدیر روابط عمومی شرکت کارگزاری مهرآفرین گفت: پس از فرمان مقام معظم رهبری برای آزادسازی سهام عدالت و با توجه به مصوبات شواری عالی بورس، مبنی بر اینکه شرکت های کارگزاری مکلف هستند خدمات فروش سهام عدالت را به تمامی سهامدارانی که روش مستقیم را انتخاب کرده اند،ارائه بدهند  کارگزاری مهرآفرین اقدام به تولید سامانه سهام عدالت الکترونیکی نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی مشمولین سهام عدالت که آزادسازی مستقیم را انتخاب کرده اند، بدون نیاز به داشتن کد بورسی، بدون نیاز به مراجعه به بانک ها یا دفاتر پیشخوان، به راحتی می توانند از طریق سامانه سهام عدالت مهرآفرین، فهرست تمام شرکت هایی که پس از انتخاب آزادسازی مستقیم، رأسا سهامدار شده اند را مشاهده کنند.

کارگزاری مهرآفرین با همکاری شرکت فناوری اطلاعات اکسون و با به کارگیری نیروهای متخصص صنعت فناوری اطلاعات سعی نموده است در سامانه سهام عدالت مهرآفرین به آدرس  https://mehrbroker.com/sahamedalat امکان مشاهده تمام سبد دارایی، مشاهده آخرین قیمت به ازای هر یک از سهام، امکان فروش سهام با انتخاب و مقدار دلخواه خود سهامدار را برای تمامی مشمولین سهام عدالت فراهم کند. مشمولین سهام عدالت در این سامانه قادر خواهند بود از تغییرات روزانه ارزش سهام خود مطلع شوند. مخاطبانی که ممکن است دانش و تخصص کافی برای انتخاب سهام به منظور فروش نداشته باشند، در سامانه سهام عدالت مهرآفرین مورد توجه قرار گرفته اند و در اولین گام، گزینه (فروش آسان) را در اختیار سهامداران قرار داده است.

مدیر روابط عمومی کارگزاری مهرآفرین با اشاره به برنامه های ویژه برای سهامداران عدالت اظهار کرد: آنچه که مدنظر کارگزاری مهرآفرین است، ارائه خدمات بدون نیاز به مراجعه حضوری و ساده ترین شکل ممکن به تمامی مشمولین سهام عدالت است. به همین منظور، چنانچه سهامداران، سامانه سهام عدالت مهرآفرین را برای مدیریت امور سهام عدالت خود انتخاب نمایند، به زودی از خدمات ویژه ای برخوردار خواهند شد و در نتیجه آن، افزایش سود و بهره وری از سهام عدالت را شاهد خواهند بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری سهام عدالت فروش سهام عدالت مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری مشمولین سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سنگ‌پرانی هواداران استقلال و پرسپولیس به سمت هم (فیلم) حسن روشن: استقلال و پرسپولیس هیچ وقت واگذار نمی شوند (فیلم) خلاصه بازی استقلال ۰ - پرسپولیس ۰ (فیلم)

دیگر خبرها

  • نماینده کارگزاری عرضه سهام استقلال: از جزئیات واگذاری سهام استقلال اطلاع ندارم
  • اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس (فیلم)
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان
  • زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • گزارش روزانه بورس یکم اردیبهشت؛ رشد ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱ اردیبهشت/ پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس