Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:19:01 GMT

معاونین رئیس جمهور وارد آذربایجان غربی شدند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۴۳۰

معاونین رئیس جمهور وارد آذربایجان غربی شدند

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست برای بازدید از پروژه‌های نجات بخشی دریاچه ارومیه، وارد آذربایجان غربی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، نوبخت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به همراه عیسی کلانتری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست وارد ارومیه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این سفر نوبخت و کلانتری علاوه بر بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های احیای دریاچه ارومیه از روند احداث سد کانی سیب، تونل انتقال آب و دریاچه ارومیه بازدید خواهند کرد.

پروژه کانی‌سیب به طور مجموع 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود دی ماه امسال با حضور رییس جمهور افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد

مجید رستگاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: پارسال هزار و ۲۰۳ حلقه چاه‌غیرمجاز در استان پر و مسدود شد که با پرشدن این تعداد چاه غیرمجاز ۱۴ میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی و از هدر رفت آب جلوگیری شده است.

وی عمق چاه‌های مسدود شده پارسال را ۱۶ کیلومتر اعلام کرد و افزود: تعداد چاه‌های‌مجاز استان ۳۶ هزار و ۶۱۲ حلقه است که از این تعداد ۳ هزار و ۲۸۲ حلقه در حوضه آبریز دریاچه ارومیه قرار دارد.

رستگاری اضافه کرد: از مجموع چاه‌های‌مجاز استان ۳۲ هزار و ۳۰۵ حلقه مربوط به بخش کشاورزی، هزار و ۳۳۳ حلقه بخش آشامیدنی و بهداشت و ۲ هزار و ۹۷۴ حلقه مربوط به بخش صنعت و خدمات است.

وی، با اشاره به اصلاح و تعدیل پروانه‌های چاه‌های‌کشاورزی استان، گفت: پارسال از ۲۱ هزار و ۳۶۹ حلقه چاه کشاورزی حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه، ارس و زاب، هزار و ۵۷۹ حلقه چاه تعدیل شد که بیش از ۳۴ میلیون و ۱۵۳ هزار مترمکعب آب صرفه‌جویی شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان در خصوص نصب کنتور‌های حجمی هوشمند و مکانیکی هم تصریح کرد: پارسال از ۶۷۹ کنتور نصب شده، عملکرد تعداد ۵۸۱ دستگاه در سامانه MCDM مشاور دزآب نیز بارگذاری و تأیید شده و مابقی (فرم‌های اعلام وضعیت) برای ثبت اطلاعات چاه‌های مذکور به شرکت دزآب ارسال شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • سلاجقه: وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است
  • آخرین وضعیت دریاچه ارومیه |‌ ویدئو
  • بیش از هزار و ۲۰۰ حلقه چاه‌غیرمجاز در آذربایجان‌غربی مسدود شد
  • تكمیل زیرساخت‌های گردشگری ساحل دریاچه ارومیه
  • صرفه جویی ۱۴ میلیون مترمکعبی آب با انسداد چاه‌های غیرمجاز در آذربایجان‌غربی
  • سرعت‌بخشی انجام طرح‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • سرعت‌بخشی انجام پروژه‌های نیمه تمام برای دولت اهمیت زیادی دارد
  • ۱۸ زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند
  • ۵.۳ کیلومتر از رودخانه های حوضه آبریز دریاچه ارومیه لایروبی شد