Web Analytics Made Easy - Statcounter

 فرازی رئیس اداره مشاوره تربیتی آموزش و پرورش استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: این افراد شامل دانش آموزان، والدین آنان و سایر افراد بودند که بصورت حضوری یا تلفنی خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند.

او با بیان اینکه خدمات در این مراکز بصورت رایگان انجام می‌شود افزود: مشاوره تحصیلی برای رفع اشکالات درسی، هدایت تحصیلی و کنکور، مشکلات ارتباطی، شخصیتی و مسائل خانوادگی از جمله درخواست‌ها برای مشاوره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 اتصال ۱۰۰مدرسه خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

فرازی استرس و وسواس ناشی از کرونا را از جمله مشکلات متقاضیان مشاوره در این مدت اعلام کردهم اکنون ۱۳ مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی آموزش و پرورش با حضور ۲۰۰ مشاور در خراسان جنوبی فعال است.

انتهای پیام / ط آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاوره تحصیلی خدمات مشاوره ای دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم

بدون تردید بهره برداری از آزادراه قزوین - رشت در سال ۸۸ که امروز نیز یکی از پرترافیک‌ترین راه‌های ارتباطی کشور محسوب می‌شود اگرچه توانست یکی از آرزو‌های دیرینه مردم استان‌های قزوین و گیلان را به تحقق برساند، اما امروز مسافران عبورکننده از این مسیر با مشکلاتی دست به گریبان هستند که فقدان جایگاه سوخت و مجتمع‌های رفاهی در این آزادراه پرترافیک از جمله‌ی آن هاست.

جواد حق لطفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان قزوین گفت: یک مجتمع رفاهی در این آزادراه تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

حق لطفی افزود: ۴ مجتمع دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ تا ۷۰ درصد هم در حال ساخت است که پیش بینی می‌شود یکی از مجتمع‌ها هم تا پایان امسال تکمیل شود.

وی اضافه کرد: مدت ساخت مجتمع های رفاهی دو سال است، اما بستگی به وضعیت سرمایه گذار هم دارد که قابل تمدید است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از خدمات هنری بهزیستی
  • بهره مندی ۴۷۴ هزار نفر از خدمات بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • کمبود مراکز خدمات رفاهی در آزاد راه پر تردد قزوین - رشت+ فیلم
  • بهره مندی بیش از ۱۸۵هزار نفر از خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی ۳۹۴ هزار نفر از خدمات آزمایشگاهی مراکز تامین اجتماعی زنجان
  • بهره مندی بیش از ۸۴ هزار بانوی خوزستانی از آموزش‌های مهارتی
  • بهره‌مندی ۱۸۵هزار مسافر از خدمات هلال احمر چهارمحال وبختیاری