Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «محمد علی الحوثی»، عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که زندگی رمضان عبدالله، مملوء از تلاش در مسیر مقاومت بود. ایشان به هدف مقدس خود یعنی آزادسازی کامل خاک فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست ایمان داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



الحوثی خاطرنشان کرد: رمضان شلح نقش مهمی در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی ایفا کرد. ما درگذشت وی را به خانواده ایشان و تمام اعضای جنبش جهاد اسلامی و ملت فلسطین تسلیت می گوییم.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد که موضع گیری های رمضان شلح در قبال محور مقاومت کاملاً مشخص و آشکار بود و همین مسأله از وی یک فرمانده حکیم و با تدبیر ساخت.

شامگاه شنبه، جنبش جهاد اسلامی فلسطین از درگذشت دبیرکل سابق این جنبش بعد از طی کردن یک دوره بیماری، خبر داد.

لازم به ذکر است روز گذشته پیکر «رمضان عبدالله شلح»، دبیر کل سابق جنبش جهاد اسلامی در «اردوگاه یرموک» واقع در دمشق، پایتخت سوریه به خاک سپرده شد.
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رمضان عبدالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امیرعبداللهیان با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و بویژه سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد. 

دبیرکل سازمان همکاری اسلامی نیز در این گفتگو اقدام رژیم صهیونیستی علیه سفارت ایران در دمشق را محکوم کرد و ابراز امیدواری نمود با توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی زمینه ثبات و آرامش در منطقه فراهم گردد. 

وی همچنین کمک به برقراری آتش بس پایدار و تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه برای مردم فلسطین و غزه در شرایط جاری را حیاتی دانست و بر تداوم تلاش ها و تبادل نظر در این زمینه تأکید کرد.

تشریح پاسخ ایران در گفتگوی امیرعبداللهیان با همتای مالتی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت
  • تمجید جهاد اسلامی فلسطین از پاسخ تنبیهی ایران علیه اسرائیل
  • جهاد اسلامی: پاسخ ایران طبیعی بود
  • واکنش حماس نسبت به حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • جهاد اسلامی فلسطین: تشکیلات خودگردان مسئول وضع کنونی است
  • حماس خواهان خیزش ملت فلسطین شد
  • جهاد اسلامی: وضعیت کنونی، محصول همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با اسرائیل است
  • جهاد اسلامی: گروه‌های مقاومت به وظیفه خود در دفاع از ملت فلسطین عمل خواهند کرد
  • تقدیرالنخاله از ایران و تاکید برناکامی اسرائیل و قدرت مقاومت