Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت:آمار دقیقی از تعدیل نیرو به دنبال شیوع کرونا نداریم، برخی واحدها برای ادامه فعالیت خود به‌ویژه در اواخر اسفندماه و اوایل فروردین‌ماه محدودیت‌هایی داشتند اما به مرور راه اندازی شدند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

مصطفی آمره در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به حمایت‌ شرکت شهرک‌های صنعتی از واحدهای صنعتی و تولیدی اظهار داشت: در راستای حمایت‌های نرم‌افزاری از واحدهای صنعتی که از برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی اسست، در سال گذشته 150 دوره آموزشی برای شاغلان و مدیران واحدهای صنعتی برگزار شده و 4 هزار و 807 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین 12 تور صنعتی برای واحدهای صنعتی برگزار شده و 306 نفر در این دوره‌ها شرکت کردند که 53 درصد نسبت به پیش‌بینی‌های ابتدای سال افزایش داشته است.

حمایت از 454 واحد صنعتی برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی تصریح کرد: 454 واحد هم موفق به استفاده از حمایت‌های شرکت شهرک‌ها برای شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی شده‌اند که از جمله اقدامات خوب بوده است.

آمره با اشاره به وضعیت خوشه‌های صنعتی در استان بیان کرد: مراحل توسعه خوشه سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی در سال گذشته خاتمه پیدا کرد و تحویل شبکه فراگیر می‌شود، عامل توسعه خوشه صنعتی جدید گل و گیاه هم سال گذشته انتخاب شده است.

وی ادامه داد: 19خوشه صنعتی شناسایی‌شده در سطح استان داریم که 4 خوشه از آنها خاتمه یافته و یک خوشه هم درحال توسعه است.

7 میلیون دلار کفش از سوی صادرکنندگان خوشه صنعتی خراسان رضوی صادر شدخبرهای امیدبخش برای 10 هزار فعال صنعت ‌مبل در مرند / خوشه صنعتی شهرک مبل اجرایی می‌شودیکصدمین خوشه صنعتی کشور به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی عنوان کرد: مجموع شرکت‌های دانش‌بنیانی که شناسایی شده‌اند و مستعد دانش‌بنیان شدن بودند 15 شرکت هستند که 10 شرکت از آنها موفق شدند تا مراحل اخذ تاییدیه معاونت علمی مبنی بر دانش‌بنیان بودن را به دست بیاورند.

10 نیاز فناورانه در واحدهای صنعتی در سال 98 شناسایی شد

آمره افزود: 10 نیاز فناورانه در واحدهای صنعتی در سال 98 شناسایی شده که تلاش کردیم 5 مورد از این نیازهای فناورانه را به کمک فن‌بازار منطقه‌ای استان مرکزی برطرف کنیم.

گزارشی مبنی بر اینکه تعدیل دائمی بر اثر شیوع کرونا باشد نداشتیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا در پی شیوع ویروس کرونا تعدیل نیرو در واحدهای مستقر در شهرک‌ها اتفاق افتاده تصریح کرد: آمار دقیقی از تعدیل نیرو به دنبال شیوع کرونا نداریم، برخی واحدها برای ادامه فعالیت خود به‌ویژه در اواخر اسفندماه و اوایل فروردین‌ماه محدودیت‌هایی داشتند اما به مرور شاهد این بودیم که توانستند با رعایت پروتکل‌هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده بود واحدهای خود را راه‌اندازی کنند و فعالیت داشته باشند، در واقع گزارشی مبنی بر اینکه تعدیل دائمی بر اثر شیوع کرونا باشد نداشتیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی بیان کرد: ضمن اینکه تولیدکنندگان لوازم بهداشتی، ماسک، لباس‌های بهداشتی و مواد غذایی در همان مقطع به شدت فعالیت داشتند حتی بیش از ظرفیتی که قبل از شیوع کرونا داشتند، کار می‌کردند.

انتهای پیام/712/ ع

R7980/P/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت شهرک های صنعتی استان مرکزی واحدهای صنعتی شرکت شهرک ها خوشه صنعتی شیوع کرونا تعدیل نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است

دنیای اقتصاد-تبریز: علی نوید در سومین جلسه ستاد جهش تولید با حضور ۲ خوشه‌ صنایع فلزی و صنایع خودرویی منطقه با اشاره به اینکه در خوشه‌های صنایع فلزی، خودرو و قطعات وابسته، ۳۳ واحد تولیدی دارای پروانه بهره‌برداری فعال است ، اظهار امیدواری کرد: واحدهای تولیدی در حال احداث در سال ۱۴۰۳ وارد چرخه تولید شوند.

وی خاطرنشان کرد: خوشه صنایع فلزی منطقه آزاد ارس با تولید ۱۱۵ هزار تن در سال،‌ ۵۶ درصد وزنی تولیدات منطقه را با ارزش ۲۳ هزار میلیارد ریال به خود اختصاص داده و منجر به اشتغال ۶۸۰ نفر شده است.

وی یادآور شد: ارزش ریالی تولیدات خوشه صنعتی خودرو و قطعات وابسته، ۸۱ هزار میلیارد ریال است که ۵۳ درصد ارزش ریالی کل تولیدات منطقه را به خود اختصاص داده و اشتغال‌ زایی برای ۱۴۵۰ نفر را به‌همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، جلسات جهش تولید منطقه آزاد ارس با هدف شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب در راستای افزایش تولید برگزار می شود.

منطقه آزاد ارس در شمال غرب کشورمان و در مجاورت جمهوری آذربایجان و ارمنستان قرار گرفته است و با وسعت ۵۱ هزار هکتار ۱۳۷ کیلومتر با تبریز فاصله دارد.

در ۲ زون (بخش) صنعتی این منطقه بیش از ۱۵۰ واحد تولیدی و صنعتی فعالیت می کنند و بزرگترین واحد تولیدات گلخانه ای کشور در منطقه آزاد تجاری و صنعتی ارس فعال است.

 

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی کار در واحد‌های تولیدی قم
  • ۱۲ واحد تولیدی در ارس در حال ساخت است
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • دستگیری ۳ نفر دیگر در پرونده فساد شهرک صنعتی و شرکت عمران پرند
  • افتتاح طرح توسعه شرکت صنایع شیمیایی در سمنان
  • واگذاری واحدهای شهرک صنعتی چاراویماق به سرمایه گذاران
  • رشد 28 درصدی واحدهای صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • هفت واحد تولیدی در استان اردبیل موفق به اخذ گواهینامه ملی و بین المللی شدند
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود