Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مسعود هاشم زاده سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان به حالت تعلیق درآمد و هم اکنون منتظر آن هستیم که فدراسیون برنامه‌های خود را اعلام کند تا طبق آن برنامه ما نیز برنامه‌های خود را اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته فدراسیون نیز منتظر اعلام تقویم فنی از سوی اتحادیه جهانی کشتی است و همه چیز بستگی به آن دارد و باید ببینیم که مجوز فعالیت مجدد رشته کشتی نیز چه موقع از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش، صادر خواهد شد.

دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و نقره بازی‌های آسیایی با اشاره به اینکه در شهر میانه به کار مربیگری کشتی مشغول است گفت: چندین سال است که بعنوان مربی در خدمت کشتی گیران نونهالان و نوجوان هستم و از اینکه فدراسیون کشتی دیدگاه مثبتی به مربیان فعال در باشگاه‌ها دارد خوشحالم.

هاشم زاده در مورد اینکه در رده سنی نوجوانان چه مسائلی را مدنظر قرار خواهد داد گفت: ابتدا بگویم که با وزن کم کردن و برگزاری اردوهای بلند مدت مخالف هستم زیرا اینکار انگیزه و انرژی را از نوجوان می‌گیرد و باعث می‌شود که نتواند در رده‌های بالاتر عملکرد خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: در رده‌ی سنی نوجوانان باید بر روی کار فنی و آموزش تمرکز کرد، ضمن اینکه با بدنسازی مناسب و انجام سایر تمرینات کشتی گیران را در یک آمادگی نسبی نگه داشت. البته گرفتن نتیجه نیز یکی دیگر از اولویت‌های ما است اما نباید همه چیز را فدای آن کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در مورد نحوه همکاری‌اشبا فدراسیون کشتی اظهار داشت: فدراسیون نظرش این است که هم بتوانیم در اردوهای تیم‌های ملی حضور داشته باشیم و هم اینکه در باشگاه خود نیز فعال باشیم و اگر اردوهای تیم‌های ملی به صورت مقطعی و کوتاه مدت برگزار شود، فرصت انجام هر دوکار را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: از اعتمادی که فدراسیون کشتی به من کرده سپاسگزارم و امیدوارم بتوانم با یک عملکرد خوب و کسب نتایج مطلوب جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فدراسیون کشتی ایران فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، آئین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده‌های زندانیان آذربایجان شرقی قبل از ظهر پنج شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این آئین اظهار کرد: از حمایت‌های متولیان امر بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر وقدردانی می‌کنیم.

آیت الله آل هاشم یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری‌هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این آئین ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از عنایت های امام جمعه محبوب تبریز آیت الله آل هاشم و تولیت موقوفات خیر النسا آیت الله سید محمد تقی آل هاشم به جهت حضور در این رویداد که چند سالی است برگزار می‌شود کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می‌گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده‌های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

ارزش ریالی هر بسته حدوداً یک میلیون تومان است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته‌ها حدوداً یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه‌های ذیربط قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

لازم به توضیح است طی این آئین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده‌های زندانیان توزیع شد.

کد خبر 6064080

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • ۲۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان آذربایجان شرقی توزیع شد
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد
  • پیش فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین» آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت نمایش «اسب قاتلین»
  • سند فرهنگ نوجوان در همدان نگارش می‌شود
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • دعوا بر سر یزدانی/ خرج ۲.۵ میلیاردی روی دست دبیر!